Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΕΝΕΤΗΣ: Τη μια στην Αθήνα την άλλη στη Γερμανία δυστυχώς δεν κατάφερα να χορτάσω τη Βόνιτσα.

"ΒΟΝΙΤΣΑ VONITSA GREECE" ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΒΕΝΕΤΗ ΠΟΥ ΖΕΙ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ


Γράφει ο Παναγιώτης Βενέτης*
Όπως κάθε ένας από εμάς χαίρεται και καμαρώνει για τον τόπο του, έτσι κι εγώ χαίρομαι και καμαρώνω για τη Βόνιτσα.
Αν και η πραγματική μου καταγωγή είναι από το Θύριο Βονίτσης, έγιναν οι συνθήκες έτσι ώστε τα παιδικά μου χρόνια να τα ζήσω στη Βόνιτσα.
Συνεπώς από αυτό τον τόπο έχω τις περισσότερες αναμνήσεις, αφού εκεί πήγα σχολείο, εκεί γνώρισα τους πρώτους μου φίλους, εκεί ''σακάτεψα'' τα γόνατά μου ώσπου να μάθω ποδήλατο,εκεί έμαθα να ψαρεύω και να φτιάχνω σχεδίες, να παίζω μπάλα (τερματοφύλακας) και να μαλώνω με τα παιδιά.
Πέρα από αυτή την αγάπη για τη Βόνιτσα, τώρα υπάρχει και ο καημός της νοσταλγίας.


Τη μια στην Αθήνα την άλλη στη Γερμανία δυστυχώς δεν κατάφερα να χορτάσω τη Βόνιτσα.
Ας περάσουμε τώρα στο βίντεο!
Το Μάιο του 2012, μια πολύ καλή μου φίλη η Αλεξία Χασακή, βλέποντας τη δραστηριότητά μου στο facebook και στο YouTube, μου έκανε μια πρόταση.
Να δημιουργήσουμε μαζί ένα βίντεο για τη Βόνιτσα. Και πώς να αρνηθεί κανείς μια τέτοια πρόταση;
''Έχω κάποιες φωτογραφίες για τη Βόνιτσα'' μου΄πε, 'θέλεις να τις κάνεις βίντεο;''
Αφού μου επιβεβαίωσε ότι οι φωτογραφίες είναι δικές της και επεξεργασμένες από την ίδια, ύστερα σηκώσαμε μανίκια!
Δημιουργήσαμε το βίντεο που ακολουθεί..



Δημοσιεύθηκε στις 26 Μαΐου 2012
Φωτογραφίες : Χασακή Αλεξία
Επιμέλεια Video : Βενέτης Παναγιώτης
Για τη σελίδα ''ΟΞΥΓΟΝΟ''
http://oxigon.blogspot.
Πριν από μερικές ημέρες, εντελώς τυχαία με ένα φίλο Γερμανό, ήρθαμε σε κουβέντα για την Ελλάδα!
Είχαμε μπροστά μας υπολογιστή και του΄δειξα μερικές 
φωτογραφίες από τη Βόνιτσα!
Δεν μπορούσε να πιστέψει ότι αυτές οι εικόνες είναι αληθινές!
Του είπα: ''σε αυτή την πόλη φίλε, έζησα πολύ όμορφα παιδικά χρόνια. κατασκεύαζα σχεδίες από διάφορα ξύλα που έβρισκα και τις έριχνα στη θάλασσα για να ''ταξιδεύω''.. ..οι ψαράδες που με κοιτούσαν γελούσαν!''
Κοιτούσε τις εικόνες και χανόταν σε σκέψεις.
Κάποια στιγμή μου λέει: ''σε ένα τέτοιο μέρος θα ήθελα να ζήσω τη ζωή μου''. 
Ύστερα μου΄πε με απορία: ''και άφησες ένα τέτοιο τόπο για να έρθεις εδώ, στη Γερμανία;'' 
-Αυτές οι όμορφες εικόνες που βλέπεις φίλε Rfeiwald, που μοιάζουν σαν να είναι βγαλμένες από τον παράδεισο, αν δεν έχεις εξασφαλίσει τα προς το ζειν, μπορούν εύκολα 
να μετατραπούν σε κόλαση. 
Οι περισσότεροι που ήρθαμε εδώ στη Γερμανία, δεν ήρθαμε επειδή στην Ελλάδα ήταν όλα καλά... 
Συμφωνούσε σε ότι λέγαμε και ύστερα μου είπε:
''Όταν πάρω τη σύνταξή μου, θα τα βολέψω έτσι ώστε να πάω να ζήσω στη Βόνιτσα. Αν είχα κερδίσει στο Λόττο θα είχα φύγει κιόλας''. 
Όταν ειπώθηκαν όλα αυτά, δεν υπήρχε το βίντεο που ακολουθεί. 
Μόλις δει και το βίντεο, τον βλέπω να ετοιμάζει βαλίτσες! 
Εγώ τώρα απλώς σας περιγράφω το τι ειπώθηκε και πως αντέδρασε. 
Είναι τελείως διαφορετικό να τον βλέπεις. 
Με ρώτησε επίσης: 
''πώς είναι δυνατόν αυτός ο τόπος να έχει χρεοκοπήσει;''
-Ας είναι καλά οι πολιτικοί μας - του απάντησα...
Στο βίντεο που ακολουθεί, οι φωτογραφίες είναι εργασία 
της Χασακή Αλεξίας, μιας πολύ καλής φίλης από τη Βόνιτσα με 
ταλέντο στη φωτογράφηση.
Μόλις δείτε το βίντεο είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσετε.
Το βίντεο επιμελήθηκε ο Παναγιώτης Βενέτης 
δηλαδή - η αφεντιά μου! 


Υ.Γ. Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΕΝΕΤΗΣ έχει καταγωγή από το Θύρρειο μεγάλωσε στη Βόνιτσα και ζει στην Γερμανία. 

google page rank