Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Ο Δήμαρχος Πυθαγόρας Σαμαράς και η Διάψευση!


ΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΑ ΣΑΜΑΡΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ κ. Π. ΓΑΖΕΤΑ
     Σχετικά με την δήλωση ανεξαρτητοποίησης, και σε όσα αναφέρονται σ’ αυτήν, του πρώην Αντιδημάρχου Φυτειών κ. Παναγιώτη Γαζέτα, ο Δήμαρχος Ξηρομέρου κ. Πυθαγόρας Σαμαράς προέβη στην ακόλουθη  δήλωση:
    «Θέλω να διαψεύσω με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τα όσα ισχυρίζεται ο κ. Παναγιώτης Γαζέτας «περί  χρηματισμού του» στην δήλωση του. 
    Ουδέποτε και σε  κανέναν έχω πει εγώ  κάτι τέτοιο.  Όπως  δήλωσα και στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου τα 18.000 ευρώ αφορούσαν πάγια  έξοδα της Δημοτικής Ενότητας Φυτειών. Σέβομαι την τιμή, την υπόληψη και την ακεραιότητα του ιδίου, αλλά και όλων των Δημοτικών Συμβούλων............
    Είναι σίγουρο ότι αν ο κ. Γαζέτας με είχε επισκεφτεί στο γραφείο μου, και μου είχε αναφέρει το γεγονός , το οποίο θα είχα διαψεύσει, θα είχε αρθεί κι η παρεξήγηση.
    Δυστυχώς ο κ. Γαζέτας προτίμησε να πιστέψει τους ψιθυριστές και όχι να ζητήσει εξηγήσεις από τον Δήμαρχο με τον οποίο έχει εκλέγει.
     Ως εκλεγμένοι εκπρόσωποι των Δημοτών του Ξηρομέρου θα πρέπει να ενεργούμε με βάση τις επίσημες  δηλώσεις  και  όχι με φήμες, διαδόσεις και ψιθύρους, και εγώ τόσα χρόνια  ως Πυθαγόρας Σαμαράς  ασκώ πολιτική και όχι παραπολιτική.»  

Αστακός, 1/7/2013
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΥ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ
(grafeiotipouxiromerou@gmail.com)
google page rank