Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

ΕΛΕΝΗ ΚΑΚΟΥ -ΣΕΡΑΦΗ : ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΟΙ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ


Αγαπητέ συμπολίτη, ασφαλισμένε του ΕΟΠΥΥ
Με έφεραν απέναντί σου, να αντιπαλεύω το δικαίωμά σου στην υγεία.
Μέχρι χθες, είχα συμφωνήσει να μην πληρώνεις τίποτα για την θεραπεία σου. 
Έχεις, άλλωστε, πληρώσει ασφαλιστικές εισφορές.
Σήμερα, με κατάντησαν να ζητιανεύω για να μου πληρώσουν τις φυσικοθεραπείες, που δωρεάν έκανες το 2010, το 2011, το 2012 και το 2013. Σήμερα, μου ζητάνε από αυτά που μου χρωστάνε να τους επιστρέψω περισσότερα από τα μισά.
Χθες ήμουν αυτός που σε έκανε να περπατήσεις μετά το χειρουργείο, αυτός που ίδρωσε για να «κλείσει» το γόνατο μετά την αρθροπλαστική, αυτός που προσπαθούσε για να μην πονάς. Σήμερα δεν είμαι κάποιος άλλος.
ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ, Ο ΙΔΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, 
και ΣΟΥ ΖΗΤΑΩ ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΙΣ που δεν μπορώ πλέον να σου κάνω δωρεάν τις θεραπείες που χρειάζεσαι.
ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ, Ο ΙΔΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ 
και ΣΟΥ ΖΗΤΑΩ ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΙΣ, που προσπαθώ να πείσω τον ΕΟΠΥΥ να με πληρώσει, για να μη κλείσω το φυσικοθεραπευτήριό μου και δε θα μπορώ να σε φροντίζω.
ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ, Ο ΙΔΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
και ΣΟΥ ΖΗΤΑΩ ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΙΣ 
ΣΟΥ ΖΗΤΑΩ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ, όπως εγώ σε βοηθάω πάντα στα προβλήματα υγείας σου.
ΕΓΩ 
Η ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ ΣΟΥ
Κάκου Ελένη
google page rank