Τρίτη 1 Απριλίου 2014

ΚΕΡΔΙΣΕ ΚΟΙΝΟ ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ ΜΕ ΤΟ...."ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΨΕΥΤΗΣ" ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ

H  θεατρική ομάδα του  Γυμνασίου Μοναστηρακίου παρουσίασε χθες Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014 και ώρα 20.00 μ.μ., στο Δημοτικό Θέατρο Αγρινίου, το επίκαιρο θεατρικό έργο του Δημήτρη Ψαθά  «Ζητείται Ψεύτης» στα  πλαίσια του 5ου Μαθητικού Φεστιβάλ  που διοργανώνουν ο  Δήμος Αγρινίου και η Διεύθυνση   Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Αιτωλοακαρνανίας.
Την ιδέα συνέλαβε ο Διευθυντής του Γυμνασίου κ.Καραγεώργος Απόστολος και πραγματοποίησε η καθηγήτρια φιλόλογος κα.Αναστασία Βεργίνη, η οποία είχε και την ευθύνη της τελικής επιλογής του έργου.  
Να σημειωθεί δε ότι το σχολείο συμμετείχε για πρώτη φορά και μάλιστα η έξοχη ερμηνεία των παιδιών εντυπωσίασε το κοινό και την Καλλιτεχνική Επιτροπή αφού καταχειροκροτήθηκε απ’όλους!!!
Η θεατρική ομάδα συγκροτήθηκε σχετικά εύκολα, γιατί ήταν έκδηλο το ενδιαφέρον των μαθητών να συμμετέχουν. Τελικά τους ρόλους ανέλαβαν οι: 
Φερέκης Θεόφιλος: Τόλης Θεόδωρος
Ψευτοθόδωρος: Πραμαγγιούλης Μιχάλης
Τζένη(συζ.Φερέκη): Προδρομίτη Χριστίνα
Βρασίδας(κλητήρας και μπράβος): Τσούκας Ιωάννης
Πιπίτσα(δακτυλογράφος): Κρεπούρη Νικολέτα
Άγης (οικ.φίλος): Τσούκας Ευστάθιος
Πατατιάς (λαικός τύπος): Αυγουστής Απόστολος
Πίτσα-Κίτσα(χορεύτρια καμπαρέ): Πανταζή Σπυριδούλα
Παναγής Δερβίσης(φίλος της χορεύτριας): Τραυλός Αλέξανδρος
Ζοζώ: (οικ.φίλη):Τόλη Μαρία
Κούλα(υπηρέτρια): Πραμαγγιούλη Σταματίνα
Χήρα: Ματζάνα Χριστίνα
Φωνη: Πέτσα Μαρία
Επισκέπτης: Γουρούνας Ιωάννης
Συντελεστές της Παράστασης:
ΥΠΟΒΟΛΕΑΣ: Φούρλη Μαρία-Μπακοχρήστος Φώτιος
ΗΧΟΣ: Μουχαμεταϊ Αιμιλιάνο- Καρανίκας Δημήτριος
ΣΚΗΝΙΚΑ: Παλούκη Ελευθερία- Χρηστάκιας Βασίλειος
ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ:Καρανίκα Κων/να-Τσούτση Νεφέλη-Μαρία
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:Φουσέκη Ελένη- Πέτσα Μαρία
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΚΗΝΙΚΟΥ: Γκέκας Μιχάλης 

Λίγα λόγια για το έργο...
Ο χώρος που διαδραματίζεται η ιστορία είναι το σπίτι – γραφείο του βουλευτή Θεοφ. Φερέκη. Παρουσιάζεται αυτός και η γυναίκα του να αναζητούν κάποιο πρόσωπο ικανό στο να λέει ψέμματα, έτσι ώστε να καλύπτει τις προεκλογικές υποσχέσεις του βουλευτή. Το πρόσωπο αυτό βρίσκεται σ΄έναν   επαρχιώτη , το Θεόδωρο Πάρλα, γνωστό ως Ψευτοθόδωρο. Αυτός είναι πράγματι ικανότατος και γίνεται απαραίτητος στο βουλευτή, μιας και συχνά τον βγάζει από τη δύσκολη θέση που βρίσκεται (όπως π.χ. με τον Πατατιά, την Πίτσα- Κίτσα κ.λ.π.). Η γυναίκα του βουλευτή όμως, εκνευρίζεται από τη θέση που έχει πάρει στο σπίτι τους και επινοεί έναν τρόπο να τον διώξει. Προφασίζεται την ερωτευμένη για να τον παγιδεύσει, τελικά όμως ο Θόδωρος φεύγει – αν και δεν πέφτει στην παγίδα της. Μεγαλύτερος ψεύτης και καταφερτζής αποδεικνύεται η Τζένη, η γυναίκα του βουλευτή...
Το έργο ήταν ήδη γνωστό στους μαθητές από την ομώνυμη ελληνική ταινία. Επιπλέον οι διάλογοί του ήταν σύντομοι, έξυπνοι και ευκολοαπομνημόνευτοι από τους μαθητές...
Δούλεψαν από τις αρχές Γενάρη μέχρι και τέλος Μαρτίου, οπότε και έγινε και το ανέβασμα της θεατρικής παράστασης.
Σε γενικές γραμμές η θεατρική ομάδα κόπιασε πολύ διότι δεν είχε πολύ χρόνο στη διάθεση της, όμως το αποτέλεσμα του κόπου τους σίγουρα τους δικαίωσε βλέποντας την ικανοποίηση στα μάτια αυτών που τους παρακολούθησαν. Την εξαίρετη προσπάθεια αυτή των παιδιών στήριξαν ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Μοναστηρακίου(Στράτου Αναστασία, Κατσαμπέ Ανθία, Πετροπούλου  Άννα, Γουρούνα Γιαννούλα, Μαγγιώρου Βιβιάνα) καθώς και ο Πρόεδρος του Μοναστηρακίου Τραυλοστάθης Δημήτριος καθώς και οι γονείς και χωριανοί των παιδιών , αφού παρέστησαν εκεί και συνεχάρησαν όλα τα παιδιά αλλά και τους καθηγητές τους για το θεάρεστο έργο τους.
Οι μαθητές επιπλέον αξιοποιήσαν θετικά τον ελεύθερο χρόνο τους , διοχετεύοντας την ενεργητικότητα και το ταλέντο τους σ’ ένα εγχείρημα με σίγουρα ωφέλη. Μεταξύ των παιδιών δημιουργήθηκαν άρρηκτοι φιλικοί δεσμοί, που είτε ενισχύθηκαν , είτε πρωτοδημιουργήθηκαν. Τα παιδιά έμαθαν να λειτουργούν ως ομάδα , να σκέφτονται και το συμμαθητή τους και να μη λειτουργούν ατομιστικά. 
Το ανέβασμα μιας θεατρικής παράστασης κρίθηκε ως ιδιαίτερα εποικοδομητικό για τους μαθητές για διάφορους λόγους: 
Πρώτα – πρώτα είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι η θεατρική παιδεία διαμορφώνει , καλλιεργεί προσωπικότητες και ανεβάζει τον πολιτιστικό δείκτη μιας χώρας. 
Στη συνέχεια η επιλογή ενός κωμικού έργου κρίθηκε ως προσφορότερη, γιατί οι μαθητές ταυτοχρόνως θα ψυχαγωγούνταν μαζί με την προσπάθεια για την εκμάθηση των ρόλων τους!!!

Από εμάς ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ πρώτα στα παιδιά, έπειτα στους καθηγητές τους αλλά και στους γονείς τους που ήταν αρωγοί σ' αυτή τους την προσπάθεια γιατί το έχουν ανάγκη τα χωριά μας!!!



ΔΕΙΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΤΟ 












































google page rank