Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Ο συγχωριανός μας Λευτέρης Κεραμίδας βρισκόταν πολύ κοντά στο σημείο της έκρηξης στην Τράπεζα της Ελλάδος και η περιγραφή του είναι συγκλονιστική

Ένας εκκωφαντικός θόρυβος και μια τρομερή λάμψη  που ήταν ορατή μέχρι την Πανεπιστημίου είναι η πρώτη εικόνα από την ισχυρότατη έκρηξη που σημειώθηκε στις 06:01 έξω από υποκατάστημα της Τράπεζας της Ελλάδος στην οδό Αμερικής.
Ο κ. Λευτέρης Κεραμίδας, φύλακας στο Νομισματικό Μουσείο, βρισκόταν πολύ κοντά στο σημείο της έκρηξης, αφού εκείνη την ώρα πηγαίνει συνήθως στη δουλειά του.
«Γύρω στις 05:45 ήμουν στο Οφθαλμιατρείο και οι αστυνομικοί δεν με άφησαν να προχωρήσω, λέγοντάς μου ότι η περιοχή είναι αποκλεισμένη. Σε ερώτησή μου σε αστυνομικό τι ακριβώς συμβαίνει, μου είπε ότι στην οδό Αμερικής, στο Θέατρο Αλίκη, σε ένα υποκατάστημα της Τράπεζας της Ελλάδος, υπάρχει παγιδευμένο αυτοκίνητο»,  είπε στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega».
Μάλιστα ο κ. Κεραμίδας ήταν αυτόπτης μάρτυρας την ώρα της έκρηξης και η περιγραφή του είναι συγκλονιστική.
«Ήμουν σε μια απόσταση γύρω στα 70 μέτρα από το σημείο της έκρηξης. Γύρω στις 06:00 είδα μια τρομερή λάμψη, η οποία ήταν ορατή από την Αμερικής μέχρι την Πανεπιστημίου. Άρχισαν να χτυπούν οι συναγερμοί σε όλα τα κτίρια και τα θραύσματα από το αυτοκίνητο, από το οποίο δεν έμεινε τίποτα φτάνουν μέχρι τα φανάρια της Αμερικής με την Πανεπιστημίου», είπε. 

Πηγή: video Κοινωνία Ώρα Mega
http://www.star.gr/Pages/Ellada_Kosmos.aspx?art=222821&artTitle=sygklonistiki_i_martyria_aftopti_martyra_gia_tin_ekrixi_stin_trapeza_tis_ellados
google page rank