Κυριακή 6 Απριλίου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΒΑΡΒΑΤΟΥ ΓΙΑ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

Αγαπητοί συμπατριώτες και συνδημότες,
Μετά από πολλά χρόνια προσφοράς στη τοπική αυτοδιοίκηση , σοβαροί προσωπικοί και οικογενειακοί λόγοι δεν μου επιτρέπουν να ασχοληθώ με τα κοινά στις προσεχείς δημοτικές εκλογές. Παρ’ όλα αυτά και όσο οι υποχρεώσεις και ο χρόνος μου επιτρέπει , θα παραμείνω ενεργός δημότης , παρέχοντας κάθε βοήθεια και την εμπειρία που απέκτησα όλα αυτά τα χρόνια που  ασχολούμαι με τα κοινά.
Ευχαριστώ από βάθους καρδιάς όλους εσάς που τόσα χρόνια με εμπιστευτήκατε με τη ψήφο σας. Ευελπιστώ ότι δεν καταχράστηκα και κυρίως δεν πρόδωσα την εμπιστοσύνη σας. Ευχαριστώ και όλους ανεξάρτητα τους συνδημότες μου για τη βοήθεια που μου έδωσαν απλόχερα στην άσκηση των καθηκόντων μου στη τοπική αυτοδιοίκηση.
Ευχαριστώ επίσης  την Τοπική Οργάνωση του ΣΥΡΙΖΑ του πρώην Δήμου Μεδεώνος, για την επίμονη και τιμητική πρόσκληση να συμμετάσχω  στον συνδυασμό τους .  Η απόφασή μου όμως να μη συμμετάσχω στις εκλογές είναι επιβεβλημένη και οριστική.
Εύχομαι σε όλους καλόν αγώνα και καλή δύναμη.
Με εκτίμηση
Δημοτικός Σύμβουλος
Δήμου Ακτίου Βόνιτσας
Βαρβάτος Νικόλαος


google page rank