Σάββατο 19 Απριλίου 2014

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ: "Χρυσή" η Μιλλούση, "Χάλκινη" η Φίλιου στο Korea Cup



Στον μακρινό αυτόν αγώνα όπου αγωνίζονται αθλητές και αθλήτριες της ενόργανης και ρυθμικής, η πρωταθλήτριά μας στην ενόργανη Βασιλική Μιλλούση κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στη δικό ισορροπίας (14:350) και η πρωταθλήτρια μας στην Ρυθμική Βαρβάρα φίλιου το χάλκινο μετάλλιο στην κορδέλα (16.850) και τις κορύνες (6.900).
Αύριο η Βαρβάρα συνεχίζει τον αγώνα στο στεφάνι και τη μπάλα ενώ την εμφάνιση τους θα κάνουν οι άνδρες πρωταθλητές μας Λευτέρης Πετρούνιας και Λευτέρης Κοσμίδης οι οποίοι επίσης αισιοδοξούν για μια καλή εμφάνιση!
Η χρυσή Βασιλική δήλωσε στο gymnast.gr: "γνώριζα ότι έχω ένα πολύ δυνατό πρόγραμμα που όταν εκτελείται όπως πρέπει μόνον θετικό μπορεί να είναι το αποτέλεσμα αλλά δυστυχώς η δικός ισορροπίας είναι ένα απρόβλεπτο όργανο το οποίο δεν «συγχωρεί» λάθη. Είναι ένας αγώνας γιορτή μέσα σε ένα πολύ φιλικό περιβάλλον στον οποίον συμμετέχουν οι σπεσιαλίστες των οργάνων της ρυθμικής και ενόργανης. Αν και τέτοιες ημέρες θα ήταν καλό να βρισκόμασταν κοντά στους δικούς μας και στο σπίτι μας, εντούτοις νομίζω ότι το συνολικό αποτέλεσμα θα επιβραβεύσει όλα τα παιδιά που βρισκόμαστε εδώ»

Η Χάλκινη Βαρβάρα είπε: "Είμαι πολύ χαρούμενη για την επιτυχία μου στα δυο αυτά όργανα και φυσικά αύριο έχω να αγωνισθώ σε άλλα δυο. Αν και οι βαθμολογίες δεν με ικανοποίησαν ιδιαίτερα, είμαι πολύ ευχαριστημένη από την απόδοσή μου και γενικά από τον εαυτό μου. Το ίδιο ικανοποιημένη είναι η προπονήτριά μου Aliya Garaeva από την συνολική μου απόδοση αλλά και από τα θετικά σχόλια που δεχόμαστε τις τρεις ημέρες που είμαστε εδώ".
Φωτογραφίες:
 

gymnast.gr
google page rank