Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

Αν ένας άνθρωπος δεν έχει βρει κάτι για το οποίο θα πέθαινε, δεν αξίζει να ζει

Αυτό φαίνεται να υποστήριξε ο Martin Luther King χρονια πριν.....Αυτός βέβαια τόνιζε τον αγώνα κατά των φυλετικών διακρίσεων, εγώ όμως χρησιμοποιώντας τη φράση: «Έχω ένα όνειρο…»  από τον πιο διάσημο λόγο στην ιστορία της ανθρωπότητας, κρούω των κώδωνα του κινδύνου....Μεταξύ άλλων είχε πει χαρακτηριστικά: «Έχω ένα όνειρο ότι μια μέρα αυτό το έθνος θα ξεσηκωθεί και θα ζήσει το αληθινό νόημα της πεποίθησής του».
Βρείτε κάτι λοιπόν για το οποίο θα ζείτε, θα πεθαίνετε αλλά και θα σας κάνει να ξαναγεννηθείτε....Σαφώς θα πρέπει να κάνετε επιλογές, αλλά πρωτίστως μην διστάσετε να ζήσετε. 
Ένας αγαπημένος μου φιλοσοφος, ο Κίρκεγκωρ, πέρασε στη ζωή του 3 διαφορετικά στάδια μέχρι να γίνει σπουδαίος, αλλά χωρίς το ένα από αυτά ίσως να παρέμενε άσημος, ένας ακόμη αφανής ήρωας... Πρώτα ξεκίνησε από το αισθητικό στάδιο, όπου ζούσε έναν έκλυτο και ακόλαστο βίο. Μετά συνέχισε με το ηθικό (το καθώς πρέπει κομμάτι της ζωής του, ξέρετε οικογένεια και καριέρα...) και τέλος πέρασε στο θρησκευτικό, έκανε ένα άλμα στην πίστη του, όποια και να ήταν αυτή. 
Σας καλώ λοιπόν να κάνετε το άλμα στο παράλογο πριν να είναι αργά....Μνημόνια, τρόικα πόσα ακόμα θα υπομείνουμε με το κεφάλι κάτω; 
Ο Ελύτης είδε την υποδούλωση του ανθρώπου να πλησιάζει χρόνια πριν. Εμείς τι κάνουμε τελικά; Δεν θα πω άλλα σήμερα, γιατί η αναφορά του Χίτλερ από τον Ελύτη μου θύμισε μια πονεμένη ιστορία...Ξέρετε Αργεντινή- Γερμανία, μου τη δίνει η Μέρκελ να χαίρεται....Είναι σαν τον Δρακουμέλ, μόνο που ο Δρακουμέλ ήταν μόνος, ενώ η Μέρκελ περιέργως έχει πολλούς οπαδούς και στη χώρα μας....

Γράφει η Παναγιώτα Χ. Μπουμπούλη
google page rank