Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2016

Παραολυμπιονίκης με κάταγμα στον καρπό και οι πρώτες του δηλώσεις

Ο χάλκινος παραολυμπιονίκης, Δημήτρης Μπακοχρήστος, ανήκει στην κατηγορία αθλητών που παραδίδει μαθήματα ζωής με το ύφος και το ήθος του. Στο Ρίο αγωνίστηκε με κάταγμα στο χέρι, παρ' όλα αυτά βρέθηκε στο βάθρο 
Το μεγαλείο του αθλητισμού, εκτός από πρωταγωνιστές, αναδεικνύει και ανθρώπους που με το ύφος και το ήθος τους, παραδίδουν απλόχερα μαθήματα ζωής. Ο χάλκινος παραολυμπιονίκης, Δημήτρης Μπακοχρήστος, ανήκει σ’ αυτή την κατηγορία.
Η τρίτη θέση στο Ρίο στην κατηγορία των 54κ. στην Αρση Βαρών σε πάγκο, πρόκειται αναμφίβολα για μια μεγάλη επιτυχία, αλλά αν συνυπολογίσει κανείς τις… συνθήκες που προετοιμάστηκε ο Μπακοχρήστος τότε αυτό το μετάλλιο είναι φτιαγμένο από... χρυσό.
Ο Ελληνας πρωταθλητής το τελευταίο διάστημα προπονούταν και αγωνίστηκε με κάταγμα στον καρπό, παρόλα αυτά έσφιξε τα δόντια, σήκωσε 162κ. και ανέβηκε στο βάθρο. Στις δηλώσεις του ο Μπακοχρήστος αναφέρθηκε στην περιπέτειά της υγείας του και επεσήμανε πως δεν θα σταματούσε τον αγώνα, όσο κι αν πονούσε.
"Τους τελευταίους μήνες με ταλαιπώρησε ένας σοβαρός τραυματισμός στον καρπό μου. Αυτό με δυσκόλεψε πάρα πολύ στην προπόνηση και με έφερε αρκετά πίσω. Προσπαθήσαμε με τους γιατρούς που ήταν δίπλα μου για το καλύτερο και έτσι φτάσαμε μέχρι εδώ. Την τελευταία εβδομάδα έπρεπε να ξεχάσω τον πόνο και να συγκεντρωθώ μόνο στον αγώνα. Έσφιξα τα δόντια και αγωνίστηκα. Δεν θα σταματούσα τον αγώνα, όσο κι αν πονούσα. Ήθελα το μετάλλιο για την πατρίδα μου, για μένα και για όσους ήταν δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια".
Ο χάλκινος παραολυμπιονίκης αναφέρθηκε και στην μεγάλη του επιτυχία: "Το μετάλλιο στους Παραολυμπιακούς Αγώνες από όταν ξεκίνησα την προπόνηση, ήταν ένα όνειρο. Σιγά σιγά με σκληρή προπόνηση πείσμα και επιμονή άρχισαν να έρχονται οι διακρίσεις σε Εθνικό και σε Διεθνές επίπεδο. Κάπου εκεί άρχισε να γίνετε το όνειρο στόχος και πραγματικότητα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την «Ελληνικός Χρυσός ΑΕ», γιατί όταν τα φώτα της δημοσιότητας δεν ήταν πάνω μου, με πίστεψε και στήριξε" ,τόνισε αρχικά ο Μπακοχρήστος και πρόσθεσε:
"Το πιο σημαντικό για μένα ήταν η εξασφάλιση της συμμετοχής μου στους Παραολυμπιακούς Αγώνες και με επιδόσεις κορυφαίες για την κατηγορία μου. Τώρα νιώθω περηφάνια και ικανοποίηση που κατέκτησα το χάλκινο μετάλλιο και ανταμείφθηκαν οι προσπάθειές μου. Δικαιώθηκαν όλοι όσοι πίστεψαν σε μένα και με στήριξαν στην πορεία μου".




google page rank