Ετικέτες

Παρασκευή, 20 Μαρτίου 2020

Αμερικανικό θρυλικό περιοδικό κατεβάζει «ρολά» εξαιτίας του covid 19- η ελληνική έκδοση συνεχίζει

Το ιστορικό αμερικανικό περιοδικό Playboy σταματά την έντυπη έκδοση. Θα υπάρχει όμως στο διαδίκτυο. Η ελληνική έγχαρτη έκδοση πάντως συνεχίζει.

Το μυθικό περιοδικό ανακοίνωσε ότι σταματά την έντυπη έκδοσή του για το υπόλοιπο της χρονιάς, εξαιτίας του ίδιου λόγου που κρατάει και τους υπόλοιπους από εμάς στο σπίτι. Μάλλον είναι απίθανο να «σπάσει» κάποιος την καραντίνα μόνο και μόνο για να πάρει ένα περιοδικό.
Ακολουθεί ένα μικρό απόσπασμα από το ανοιχτό γράμμα που έστειλε ο CEO της εταιρίας:
“Αποφασίσαμε ότι το φετινό τεύχος Spring 2020, το οποίο έρχεται αυτήν τη βδομάδα στα περίπτερα των ΗΠΑ και ως downolad για τους εγγεγραμμένους χρήστες, να είναι η τελευταία μας έντυπη έκδοση για το 2020. Θα μετακινηθούμε στην digital έκδοση όλου του περιεχομένου μας, συμπεριλαμβανομένων των «Playboy Interview», «20Q», «Playboy Advisor» και «Playmate pictorials». Το 2021, μαζί με όσα θα προσφέρουμε σε ψηφιακή μορφή, θα επαναφέρουμε κάποιες απ’ τις έντυπες εκδόσεις, με μία καινοτόμο και φρέσκια ματιά… Με έντυπες εκδόσεις ξεκινήσαμε και αυτές θα παραμείνουν ένα μεγάλο κομμάτι της ταυτότητάς μας.
Το ελληνικό Playboy θα συνεχίσει να υπάρχει στα σημεία πώλησης Τύπου.
Η απόφαση αυτή ανακοινώνεται από την Media Divercity PC, που έχει τα δικαιώματα τίτλου και λογότυπου του Playboy στην Ελλάδα και είναι απόρροια της απόφασης που έλαβε η Playboy Enterprices inc. για την αναστολή κυκλοφορίας της έντυπης έκδοσης του PLAYBOY US.
           
«Η Media Diversity PC, ως έχουσα τα δικαιώματα χρήσης του τίτλου και του λογοτύπου του PLAYBOY στην Ελλάδα, σε όλες τις πλατφόρμες επικοινωνίας, ενημερώνει το αναγνωστικό κοινό και την διαφημιστική αγορά ότι η έντυπη έκδοση του Playboy Greece θα συνεχίσει να κυκλοφορεί κανονικά.
Με την ανακοίνωση αυτή επιθυμούμε να αποκαταστήσουμε τυχόν παρερμηνείες που μπορεί να προκύπτουν από την χθεσινή (18/3) δημόσια επιστολή της Playboy Enterprises INC. με την οποία ανακοινώθηκε η αναστολή της έντυπης έκδοσης του PLAYBOY US και η πλήρης μετάβασή του τίτλου στο ψηφιακό περιβάλλον.
Η απόφαση αυτή αφορά μόνο την αμερικανική έκδοση και δεν επηρεάζει το PLAYBOY GREECE».
Ο κ. Χρήστος Χρήστου , ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Diversity Media αποσαφηνίζει ότι: «Το Playboy ήταν και είναι το μεγαλύτερο ανδρικό brand, στον πλανήτη με 97% global awareness, κάτι που του δίνει την δυνατότητα να ορίζει την ύπαρξη του, την σχέση του και την επικοινωνία του με τους αναγνώστες και φίλους του, ανάλογα με τις υπάρχουσες συνθήκες και περιστάσεις στο κλάδο των media, της επικοινωνίας και του entertainment. Η αμερικάνικη έκδοση μας κοινοποίησε την απόφαση της να μην εκδώσει άλλα έντυπα για την τρέχουσα χρονιά, εν μέσω όλης αυτής της πρωτοφανής κατάστασης και να διαθέτει τις εκδόσεις τις , προς το αναγνωστικό κοινό , μόνο σε ψηφιακή μορφή. Εμείς, σαν ελληνική έκδοση σκοπεύουμε να συνεχίσουμε τις ειδικές έντυπες εκδόσεις μας, όπως κάνουμε εδώ και 1 χρόνο από την επανακυκλοφορία του τίτλου στην Ελλάδα. Εννοείτε πως παράλληλα συνεχίζουμε να επικοινωνούμε καθημερινά με τους αναγνώστες μας μέσω του playboy.gr και των επίσημων λογαριασμών μας σε Facebook, Instagram, YouTube, όπου το κοινό μας συνεχώς πολλαπλασιάζεται».
Υπενθυμίζεται ότι το brand PLAYBOY έχει μετασχηματιστεί σε μια πλατφόρμα διαλόγου και εμπειριών που στοχεύει στην απόλυτη ελευθερία της έκφρασης, με παρουσία στους κλάδους των εκδόσεων, του εμπορίου, της μόδας, του grooming ,της ψυχαγωγίας και των κοινωνικών εκδηλώσεων.