Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Επίσκεψη Μωραΐτη – Χρυσοχοΐδη σε εργοτάξια


Έργα ύψους 130 εκ ευρώ σε πορεία κατασκευής το 2014 στην Αιτωλοακαρνανία – Διαψεύδονται όσοι μιλούσαν για εικονικές  εντάξεις
Στα εργοτάξια της Αμβρακίας και της Ιονίας Οδού, βρέθηκε ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας ΠΑΣΟΚ Θάνος Μωραΐτης, συνοδεύοντας τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη. Ο κ. Μωραΐτης αναφορικά με την εξέλιξη των έργων δήλωσε τα εξής:
«Είχαμε σήμερα την ευκαιρία με τον αρμόδιο υπουργό τον κ. Χρυσοχοΐδη   να επισκεφτούμε τα εργοτάξια της Αιτωλοακαρνανίας της Ιονίας Οδού αλλά και αυτό της σύνδεσης Ιονίας Οδού – Ακτίου.
Τα εργοτάξια μετά από τρία χρόνια ξαναέχουν ζωή και αυτά τα μεγάλα έργα επανεκκινούνται. Με νέες θέσεις εργασίας άμεσες και έμμεσες. Τα μεγάλα έργα ήταν και αυτά θύματα της κρίσης και το πάγωμά τους είχε σαν συνέπεια να χαθούν θέσεις εργασίας αλλά και να υπάρξει ένα μεγάλο πλήγμα στην εθνική οικονομία.
Αυτά τα έργα ξεκινάνε ως αποτέλεσμα μιας πολύ σκληρής προσπάθειας και διαπραγμάτευσης σε όλα τα μέτωπα εντός και εκτός Ελλάδος. Αυτή η προσπάθεια ξεκίνησε στο υπουργείο Ανάπτυξης το 2011 με υπουργό τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη. Η συμβολή του ήταν καθοριστική και στην πρώτη φάση της προσπάθειας αλλά και σε αυτή την τελευταία.
Είναι σημαντικό ότι στην Αιτωλοακαρνανία έχουμε πλέον λύση και στα προβλήματα που είχαν παρουσιαστεί στο Άκτιο – Αμβρακία το οποίο μπαίνει στην τελική ευθεία της ολοκλήρωσης. Και βέβαια αυτή την στιγμή στο ΕΣΠΑ, με μια σκληρή προσπάθεια, είχαμε εντάξει το 2012 δυο ακόμα μεγάλα έργα: την σύνδεση του Πλατυγιαλιού με την Ιόνια οδό και την πρώτη φάση της σύνδεσης Αγρινίου-Καρπενησίου.
 Αυτά είναι δυο έργα τα οποία δημοπρατήθηκαν, αναδείχθηκαν ανάδοχοι και πλέον είμαστε στη φάση της εκκίνησης των έργων. Εκτός όμως από αυτά τα δύο έργα ολοκληρώνεται ένας μεγάλος κύκλος δημοπρατήσεων και ανάδειξης αναδόχων σε πάρα πολλά έργα σε όλη την Αιτωλοακαρνανία.
Είναι το αποτέλεσμα μιας σκληρής και συστηματικής, συλλογικής προσπάθειας που κάναμε το 2012 προχωρώντας σε ένα ευρύ κύκλο εντάξεων έργων σε διάφορα προγράμματα με κορυφαίο φυσικά το ΕΣΠΑ. Το 2014 είναι η χρονιά που τα έργα αυτά που ξεπερνούν συνολικά σε προϋπολογισμό τα 130 εκ ευρώ, θα βρίσκονται σε τροχιά κατασκευής προσφέροντας θέσεις εργασίας και συνεισφέροντας στην προσπάθεια για επανεκκίνηση της πραγματικής οικονομίας.
Διαψεύδονται πανηγυρικά  όσοι μιλούσαν τότε για εικονικές  εντάξεις έργων και απαξίωναν μια σκληρή, συλλογική προσπάθεια ».