Το μεγάλο έργο της μετατροπής Κορίνθου-Πάτρων σε κλειστό αυτοκινητόδρομο προχωρά και αισίως εισερχόμαστε στον 8 χρόνο κατασκευής. Τα περυσινά προβλήματα που έφεραν για μία ακόμα φορά τα έργα σε πολύμηνη αδράνεια έχουν λυθεί, όμως χρονικά είμαστε πραγματικά στο "κυνήγι"...
Σε αρκετά σημεία οι εργασίες δείχνουν να προχωρούν με έντονους ρυθμούς ενώ την ίδια ώρα σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com ετοιμάζεται η υπογραφή ενός μνημονίου μεταξύ ΕΡΓΟΣΕ και Ολυμπίας Οδού για να διευθετηθούν τα προβλήματα της συνάντησης σιδηρόδρομου-αυτοκινητόδρομου και να ξεκαθαρίσει ποιος επεμβαίνει που.
Αυτό το μνημόνιο θα έχει ως στόχο την επιτάχυνση και ολοκλήρωση των συμπλοκών και την ευτυχή ολοκλήρωση του οδικού άξονα μέχρι τον Μάρτιο του 2017 που είναι πλέον ο μεγάλος στόχος. Να θυμίσουμε πως από πέρυσι το καλοκαίρι με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών, η Ολυμπία Οδός ανέλαβε την 3 από τα οκτώ σημεία που ο δρόμος συναντάται με τις γραμμές του ΟΣΕ, έναντι 9,7 εκατ. ευρώ. Το κυριότερο σημείο είναι η κατασκευή γέφυρας με ανοίγματα στις Καμάρες, με την οποία το Δημόσιο θα αποφύγει μια ιδιαίτερα δαπανηρή λύση την εκ των υστέρων κατασκευή της άνω διάβασης για το τρένο, με τον αυτοκινητόδρομο σε λειτουργία.
Η «συνάντηση» του υπό κατασκευήν αυτοκινητόδρομου Κορίνθου – Πάτρας με τη σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων ήταν ένα ζήτημα γνωστό ήδη από την περίοδο σχεδιασμού του έργου.
Σε 4 σημεία που συναντά ο αυτοκινητόδρομος τις σιδηροδρομικές γραμμές θα επιληφθεί η ΜΕΤΚΑ που έχει αναλάβει από την ΕΡΓΟΣΕ το τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη.
Μέχρι το καλοκαίρι σύμφωνα με τελευταία δημοσιεύματα δεν θα έχουμε παράδοση σε κάποιο τμήμα παρότι από το Υπουργείο υπήρχαν το τελευταίο διάστημα διαρροές για λειτουργία τουλάχιστον ενός τμήματος.
Από το Φθινόπωρο και μετά όταν πλέον ο χρόνος θα είναι ασφυκτικά λίγος, θα φανεί το κατά πόσο θα επιτευχθεί η ολοκλήρωση των τμημάτων μήκους 120χλμ.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com