Την πρωτοχρονιάτικη πίτα έκοψε ο Αμβρακικός και οι ακαδημίες του
Στην Ταβέρνα ο "Αρης" στην Βόνιτσα συγκεντρώθηκαν την Πέμπτη 12/01/2017 οι παίχτες και παράγοντες του Αμβρακιού, όπως και οι ακαδημίες και έκοψαν την Χριστουγεννιάτικη πίτα το διασκέδασαν και ευχήθηκαν για το νέο έτος.