Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

Παραιτήθηκε ο πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Κομποτής Δήμου Ακτίου-Βόνιτσας για προσωπικούς λόγους. Νέος πρόεδρος ο Δημήτρης Μπαρκάς

Την παρακάτω ανακοίνωση μας έστειλε ο Χρήστος Λίβας:
Είμαι πολλά χρόνια στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και γνωρίζω άριστα τα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις μου, οι λόγοι της παραίτησής μου είναι καθαρά προσωπικοί.
Ουδεμία διαφωνία έχω με τον Δήμαρχο, τους Αντιδημάρχους αλλά και την Δημοτική Αρχή. Στηρίζω τον Δήμαρχο Γιώργο Αποστολάκη όπως και τον συνδυασμό που εκλέχτηκα και συνεχίζω να προσφέρω το έργο μου στην κοινότητα από το πόστο του Τοπικού Συμβούλου.
Θέλω να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο Γιώργο Αποστολάκη τους Αντιδημάρχους και τους Δημοτικούς συμβούλους για την άψογη συνεργασία μας.
Δεν υπήρξε ποτέ καμιά παρεμβολή στο έργο μου και από κανέναν, αντίθετα ήταν όλοι δίπλα μου, όσα γράφονται και λέγονται από ανώνυμους είναι όλα αναληθή και κατευθυνόμενα.  
Η παραίτηση μου, το επαναλαμβάνω έχει προσωπικό χαρακτήρα και όχι πολιτικό κι αυτό μερικοί ας το σεβαστούν. Οι ανώνυμοι αν θέλουν περισσότερα ας γίνουν επώνυμοι.

Με εκτίμηση
Χρήστος Λίβας

*Ο Χρήστος Λίβας ασχολείται με την Τοπική Αυτοδιοίκηση από το 1981, έχει εκλεγεί αρκετές φορές και έχει προσφέρει πολλά στο χωριό του.

Ο νέος πρόεδρος της Κομποτής Δημήτρης Μπαρκάς 
Πληροφορίες του katouna News αναφέρουν πως ο πρόεδρος Χρήστος Λίβας είχε υποβάλει την παραίτηση του και στην συνέχεια ο Δήμαρχος σεβόμενους τους προσωπικούς του λόγους την έκανε αποδεκτή.
Την θέση του προέδρου Χρήστου Λίβα αναλαμβάνει πρόεδρος ο Δημήτρης Μπαρκάς του Χρήστου και της Βασιλικής ετών 51 που είχε διατελέσει και κοινοτικός σύμβουλος επί προεδρίας του Μιχάλη Καραμπούλη, δεύτερος σε σταυρούς στο ψηφοδέλτιο του Γιώργου Αποστολάκη στις Αυτοδιοικητικές εκλογές του 2014.  
Αυτές τις μέρες αναλαμβάνει ο νέος πρόεδρος της Κομποτής Δημήτριος Μπαρκάς και μέλη του της τοπικού Συμβουλίου της κοινότητας θα είναι ο Χρήστος Λίβας από τον συνδυασμό του Δημάρχου Γιώργου Αποστολάκη και ο Καρδής Ιωάννης από το συνδυασμό της αντιπολίτευσης.

Με την δημιουργία του Καλλικράτη Ν.3852/2010 και την συνένωση των τριών πρώην δήμων Μεδεώνος - Ανακτορίου και Παλαίρου οι αρμοδιότητες των προέδρων και των τοπικών συμβουλίων των κοινοτήτων είναι ελάχιστες και έχουν περάσει απευθείας στην Δημοτική αρχή.   
google page rank