Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΑΛΙΑΜΠΕΛΙΩΤΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑΜΠΕΛΑ

Ποτε μα ποτε δεν αποκαλεσα κανεναν κλεφτη ή ψευτη. Η διαχείριση των οικονομικών δραστηριοτητων του συλλογου απο πλευρας μου δημιουργησε μικροελειματα. Σε καμμια περιπτωση δεν θεωρησα ουτε θεωρω κανενα μελος του συλλογου πως καταχραστηκε ουτε ενα ευρω.Τα ελειματα ομως προεκυψαν και αποκλειστικα υπευθυνος ειμαι εγω.Δεν αρνηθηκα απο τη πρωτη στιγμη να τα καλυψω απο τη τσεπη μου.Αν πιστευα οτι υπαρχει καποιος καταχραστης δεν θα τα καλυπτα.Θα του ζητουσα να τα πληρωσει.Θεωρω οτι τα ελειματα δημιουργηθηκαν απο ασχημο συντονισμο,που η ευθυνη βαραινει εμενα. Μην μπορωντας ομως να κανω κατι διαφορετικο(δεν μπορεσα να ενεργοποιησω ομαδα συντονισμου του ταμειου μας),δηλωσα την παραιτηση μου παιρνοντας την ευθυνη των ελειματων και καλυπτοντας τα ,απο τη τσεπη μου.Αν εμφανιστηκε προς τα εξω οτι υπαρχει στο συλλογο καποιος καταχραστης,αυτο δεν εχει καμμια σχεση με την αληθεια ...

google page rank