Την τελευταία τριετία έχει γίνει πολύς λόγος για την πώληση των «φιλέτων» του ελληνικού κράτους, των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, μεταξύ των οποίων είναι και του Ακτίου. Κι αν η Fraport -κατά γενική ομολογία και με βάση την τεχνογνωσία της- είναι ικανή για να «απογειώσει» το αεροδρόμιο, το Άκτιο φαίνεται πως τα καταφέρνει αρκετά καλά και… μόνο του.
Το «ταπεινό» ελληνικό κράτος, με την «ταπεινή» Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, το λιγοστό προσωπικό που δίνει τον καλύτερό του εαυτό με χαμηλές αποδοχές και τις σημαντικές πρωτοβουλίες εκπροσώπων φορέων (Περιφερειακές Ενότητες, Επιμελητήρια, Σύλλογοι Ξενοδόχων κ.α.) έχει φέρει το αεροδρόμιο στη θέση να καταγράφει ένα εντυπωσιακό ρεκόρ διεθνών αφίξεων όλων των εποχών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει στη δημοσιότητα η ΥΠΑ και ο ΣΕΤΕ (Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων), το Άκτιο αναφορικά με τις διεθνείς αφίξεις καταγράφει μία αύξηση το 2016 σε σχέση με το 2015 της τάξεως του 20,3%, αριθμός εντυπωσιακός, ενώ και τα μηνύματα για το 2017 είναι κάτι παραπάνω από ενθαρρυντικά. Δεν είναι τυχαίο ότι αεροπορικές εταιρείες ξεκίνησαν να ανακοινώνουν όχι μόνο νέα δρομολόγια εξωτερικού αλλά και αύξηση στη συχνότητα των ήδη υπαρχόντων προορισμών, ώστε να αυξήσουν την επιβατική τους κίνηση και να διεκδικήσουν μεγαλύτερα έσοδα.
Πρόσφατα είναι τα παραδείγματα εταιρειών, όπως η EasyJet.
Παράλληλα το 2016 ήταν η πιο πετυχημένη χρονιά για το αεροδρόμιο του Ακτίου, από το 1994, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της ΥΠΑ.
Η Fraport θα φέρει το «νέο», αλλά μην ξεχνάμε ότι βρίσκει και τον… αεροδιάδρομο στρωμένο!
kolivas
atpreveza
atpreveza