Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

Απίστευτες σκηνές στο αντίο της Δώρας -Η οικογένεια «σφάχτηκε» στην κηδεία

Συνεχίζεται το δράμα στην οικογένεια Ζέμπερη μετά τη δολοφονία της άτυχης Δώρας στο Β’ Νεκροταφείο Αθηνών με 14 μαχαιριές.
Η τελευταία πράξη του θρίλερ εκτυλίχθηκε κατά τη διάρκεια της νεκρώσιμης ακολουθίας της άτυχης εφοριακού, με την οικογένειά της να αλληλοκατηγορείται.
Εμφύλιος της κόρης με τον πατέρα
«Κόρη μου κορούλα μου, σε έχασα, πιάστε τον δολοφόνο, θα τον κάνω κομμάτια», φώναζε ο πατέρας της άτυχης Δώρας την ώρα της κηδείας, τα λεγόμενα του οποίου προκάλεσαν την  οργή της αδελφής της νεκρής που φώναζε «πάρτε τον από εδώ. Αλήτη, εσύ την έφαγες. Έχεις το θράσος να έρχεσαι στην Εκκλησία;».
Αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που η αδελφή της άτυχης 32χρονης Δώρας, Κωνσταντίνα,  ξεσπούσε εναντίον του πατέρα τους, αφού τα ξημερώματα είχε ανεβάσει στο Facebook μια ανάρτηση με τις δηλώσεις του πατέρα τους έξω από το νεκροταφείο γράφοντας: 
«Αίσχος, φτου σου ξεφτίλα, αυτός δεν είναι πατέρας, είναι τέρας. Χρόνια τώρα δεν είχαμε καμία σχέση και η αδελφή μου πλήρωνε τα χρέη του και βοηθούσε σε όλα στο σπίτι μας», έγραψε, ενώ σε νεότερη ανάρτησή της ευχαριστεί για τη συμπαράστασή τους τούς χρήστες του Facebook και τους καλεί να βοηθήσουν να βρεθεί ο δολοφόνος της αδελφής της. 
Ο πατέρας: «Η γυναίκα μου φταίει για όλα »
«Η γυναίκα μου φταίει για όλα, αν ήμουν εγώ στο σπίτι, τίποτα δεν θα γινόταν. Έλεγχα τα παιδιά πάντα πού ήταν. Αν έγινε κάτι η Δώρα, έγινε από εμένα. Δούλεψα σκληρά για τα παιδιά μου, μέρα νύχτα. Η Κωνσταντίνα αν με κατηγορεί, δεν ξέρει πράγματα για τη μητέρα της», είπε.
«Με τον Γιάννη μίλαγα συνέχεια. Τη Δώρα και τον Παναγιώτη δεν τα άφηνε η γυναίκα μου να μου μιλάνε. Αν το παιδί μου είναι στο χώμα, είναι εξαιτίας της γυναίκας μου. Δεν άφηνε τα παιδιά να μου μιλάμε για να μπορώ να τα προστατεύσω Δεν θα αφήσω πέτρα που να μη σηκώσω για να μη βρω ποιος σκότωσε το παιδί», πρόσθεσε.
Η μητέρα: Ηταν μάνα για τα παιδιά μου
Χθες, η μητέρα των δύο κοριτσιών σε δηλώσεις της στις κάμερες έλεγε: «Ηταν μάνα για τα παιδιά μου. Η δεύτερη μάνα μας, έτσι τη λέγανε. Πιστεύω ότι το παιδί μου το σκότωσαν όχι για να το κλέψουν. Ήταν στημένο το έγκλημα. Την είχαν παρακολουθήσει. Το παιδί αυτό δεν ήταν ποτέ μόνο του. Μόνο όταν πήγαινε στο νεκροταφείο. Οι συνεργάτες της στη δουλειά πρέπει να ήταν οι τελευταίοι που την είδαν ζωντανή».

iefimerida.gr 
google page rank