Τη γενικότερη διαπίστωση ότι τα νησιά του Ιονίου φέτος αναδεικνύονται «πρωταθλητές» τόσο από πλευράς αύξησης αεροπορικών αφίξεων όσο και πληροτήτων στα ξενοδοχεία που κατάφεραν να αυξήσουν τις τιμές τους, ειδικά για τις υψηλότερες κατηγορίες των 4 και 5 αστέρων επιβεβαιώνουν τα στοιχεία των εταιρειών AXIA Hospitality και Nelios.
Τα στοιχεία προέρχονται από τα δεδομένα (Google Αnalytics, WebHotelier, OTA’s Εxtranets, PMS ξενοδοχείων) 260 ξενοδοχείων, όλων των τύπων στους περισσότερους προορισμούς της Ελλάδας, με τα οποία συνεργάζονται AXIA Hospitality και Nelios, προσφέροντας από κοινού στην αγορά το προϊόν Ηands Free hotelier για τη βελτιστοποίηση των επιδόσεων των ξενοδόχων.
Η AXIA Hospitality, με διευθύνοντα σύμβουλο τον κ. Γιάννη Κυρίτση προσφέρει απόλυτα εξειδικευμένες υπηρεσίες διαχείρισης πωλήσεων (online και offline) και κρατήσεων στα ξενοδοχεία όλων των τύπων και κατηγοριών, ενώ η Νelios, με διευθύνοντα σύμβουλο τον κ. Δημήτρη Σερίφη είναι το μοναδικό Digital Marketing Agency στην Ελλάδα, απόλυτα καθετοποιημένο στην παροχή υπηρεσιών διαδικτύου για ξενοδοχεία.
Με βάση λοιπόν την επεξεργασία των στοιχείων των δύο εταιρειών, τα Ιόνια νησιά εξακολουθούν να ανεβαίνουν στις προτιμήσεις του ταξιδιωτικού κοινού, με μία αύξηση στις τιμές για τα ξενοδοχεία των υψηλότερων κατηγοριών, κυρίως 4 και 5 αστέρων, σε ποσοστό 21,2%, κοντά στα 162 ευρώ, αλλά και αύξηση πληροτήτων σε ποσοστό πάνω από 31% για την περίοδο Ιανουαρίου- Αυγούστου σε σύγκριση με το οκτάμηνο του 2016. Με βάση τα ίδια στοιχεία, στην Αθήνα οι τιμές εμφανίζονται αυξημένες κατά 19,6% (129 ευρώ), ενώ στις Κυκλάδες η αντίστοιχη αύξηση είναι στο 15% περίπου, στα 257 ευρώ.
Με βάση τα ίδια δεδομένα από τα 260 ξενοδοχεία σε όλη την Ελλάδα, οι μονάδες που βρίσκονται στις Κυκλάδες ήταν αυτές που είχαν την υψηλότερη μέση πληρότητα στο οκτάμηνο, στο 76% περίπου, καθώς και τη δεύτερη μεγαλύτερη αύξηση στη μέση πληρότητα με ένα 22,2%. Τα ξενοδοχεία της Αθήνας είχαν μέση πληρότητα 67,7%, του Ιονίου στο 54% περίπου και στο υπόλοιπο Αιγαίο στο 49%.
Στις γενικότερες τάσεις που διαπιστώνουν οι δύο εταιρείες είναι ότι η είσοδος της Ελλάδας στις λίστες με τις χώρες που παρουσιάζουν αυξητικές τάσεις στις απευθείας κρατήσεις, αποδεικνύει ότι ο Έλληνας καταναλωτής έχει εξοικειωθεί πλέον με τη χρήση του διαδικτύου για την επιλογή των διακοπών του και το εμπιστεύεται όλο και περισσότερο για τις αγορές του.
Επιπλέον, επιβεβαιώνεται για μία ακόμη φορά το γεγονός ότι οι κλασικές αγορές της Γερμανίας, του Ην. Βασιλείου, της Γαλλίας και της Αμερικής εξακολουθούν να αποτελούν τις σημαντικότερες αγορές για τον ελληνικό τουρισμό, αν ληφθεί υπόψη ότι οι αγορές αυτές βρίσκονται, ανάλογα με την περιοχή στο τοπ 5 του συνόλου των διανυκτερεύσεων για όλες τις περιοχές Κυκλάδες, Ιόνιο, Αθήνα και υπόλοιπο Αιγαίο.
Μία ακόμη διαπίστωση αφορά την αύξηση στη μέση διάρκεια παραμονής, η οποία κυμαίνεται από 2,60 ημέρες (η χαμηλότερη στην Αθήνα, αυξημένη ωστόσο ελαφρά σε σύγκριση με πέρυσι) έως 4,40 ημέρες στα Ιόνια νησιά.
πηγή: newmoney.gr