Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

Απάντηση: Δημητρίου Βίτσα Υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου με τον συνδυασμό "Δύναμη Πολιτών" του κ. Γεωργίου Αποστολάκη στον Υποψήφιο Δήμαρχο κ. Θανάση Κασόλα.


Απάντηση: Δημήτριου Βίτσα Υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου με τον συνδυασμό "Δύναμη Πολιτών" του κ. Γεώργιου Αποστολάκη στον Υποψήφιο Δήμαρχο κ. Θανάση Κασόλα.
Φίλες και Φίλοι  Δημότες
Βρισκόμαστε λίγες ημέρες πριν τις κρίσιμες εκλογές για την ανάδειξη της νέας Δημοτικής Αρχής.
Αυτό το διάστημα ξεδιπλώθηκε μια οργανωμένη προσπάθεια από την παράταξη του κ. Θ.Κασόλα και του ιδίου προσωπικά με στόχο την υποψηφιότητα μου με τον συνδυασμό ‘’ Δύναμη Πολιτών ‘’ του Δημάρχου κ. Γεώργιου Αποστολάκη.
Πως έχει η Ιστορία:
Κάποιοι (προφανώς ημιμαθείς) συμβούλεψαν το φίλο μου τον Θανάση ότι δεν έχω δικαίωμα να θέσω υποψηφιότητα επειδή κατέχω τη θέση του Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου Λευκάδας.  
Ο κ. Κασόλας αμέσως έστειλε έγγραφα τόσο στην Υπηρεσία μου στο Μεσολόγγι όσο και στην Κεντρική Υπηρεσία στην Αθήνα πιστεύοντας ότι έχω εκλογικό κώλυμα και προσδοκώντας την αποπομπή μου από το ψηφοδέλτιο.
Ταυτόχρονα κάποιοι επιπόλαιοι καλοθελητές, βουτηγμένοι στην άγνοια τους, διακινούσαν ότι τελικά δεν θα είμαι υποψήφιος επειδή δεν έχω τέτοιο δικαίωμα.
Τους  απαντώ:
Λαγός τη φτέρη κούναγε κακό του κεφαλιού του.
Τους Πληροφορώ ότι :
Επειδή δεν ήθελα να υπάρχει καμία απολύτως σκιά και αμφιβολία ως προς την υποψηφιότητα μου, με αίτηση μου στο Υπηρεσιακό συμβούλιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ζήτησα και εγγράφως την άδεια να συμμετάσχω στις εκλογές.
Το Υπηρεσιακό Συμβούλιο συνεδρίασε εκτάκτως στην Αθήνα στις 22-05-2019 και ώρα 9:30 π.μ. και αφού εξέτασε την αναφορά του κ. Κασόλα με την 32/2019 απόφαση του  μου έδωσε και γραπτώς την άδεια να συμμετάσχω στις εκλογές.
Είμαι στην διάθεση του φίλου μου Θανάση να του παραδώσω αντίγραφο της απόφασης.
Από την μία αντιλαμβάνομαι το άγχος του κ. Κασόλα για τις εκλογές από την άλλη λυπάμαι πραγματικά για τέτοιες πρακτικές παραπέμπουν σε άλλες εποχές. 
Τέλος Δηλώνω:
Ότι όχι απλά θα είμαι υποψήφιος στις εκλογές αλλά θα βρίσκομαι στην πρώτη γραμμή στο πλευρό του Δημάρχου κ. Γεώργιου Αποστολάκη για την επερχόμενη μεγάλη Νίκη.
Πιστεύω ακράδαντα ότι ο τόπος δεν αντέχει σε πειράματα και πισωγυρίσματα.
Χρειάζεται ανθρώπους με γνώση, θάρρος και εμπειρία.
Κλείνοντας θέλω να ζητήσω την στήριξη σας και την εμπιστοσύνη σας δίνοντας μια απλή υπόσχεση. Ότι θα προσπαθήσω. Θα προσπαθήσω για τον τόπο και την νέα γενιά με ανιδιοτέλεια, διαφάνεια και δημοκρατία.
Με εκτίμηση
Δημήτριος Βίτσας
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

Υ.Γ Οι εκλογές κερδίζονται με Όραμα, Πρόγραμμα, Δράση και όχι με αποκλεισμούς.


google page rank