Σάββατο 8 Ιουνίου 2019

Πρόεδρος της Κατούνας Θωμάς Καφρίτσας: Το αποτέλεσμα των εκλογών αποτελεί επιβράβευση όλων των προσπαθειών που κάναμε ως δημοτική παράταξη " Δύναμη Πολιτών"

Θέλω από καρδιάς να ευχαριστήσω θερμά όλους εσάς που με τιμήσατε και με εμπιστευτήκατε με την ψήφο σας, και μου δώσατε από την πρώτη κι ολας Κυριακή των εκλογών μου την εντολή να συνεχίσω τα καθήκοντα μου σαν πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Κατουνας. 

Το αποτέλεσμα αυτό αποτελεί επιβράβευση όλων των προσπαθειών που κάναμε ως δημοτική παράταξη, αλλά μας δημιουργεί και τεράστιο αίσθημα ευθύνης για την επόμενη μέρα. 
Θέλω να ευχαριστήσω όσους στάθηκαν δίπλα μου όλο αυτό το χρονικό διάστημα, την οικογένειά μου, τους φίλους και συνεργάτες καθώς και τους συνυποψήφιους του συνδυασμού Δύναμη Πολιτών Συνεχίζουμε.
Θέλω ακόμα να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο Γεώργιο Αποστολακη, ο οποίος με τίμησε με την πρόταση του να θέσω υποψηφιότητα για το Τοπικό συμβούλιο Κατούνας και να τον διαβεβαιώσω πως θα σταθώ στο πλάι του για το καλό του τόπο μας! 

Με εκτίμηση 
Ο πρόεδρος της Κατούνας 
 Θωμάς Καφρίτσας

*Τα τελευταία 30 χρόνια 2 ήταν οι πρόεδροι που πήραν την εκλογή στην Κατούνα απο την πρώτη Κυριακή, ο αείμνηστος Δημήτριος Μαυρομμάτης και ο Θωμάς Καφρίτσας 
google page rank