Παρασκευή 27 Αυγούστου 2021

Δεν είναι τυχαίο το ευχαριστήριο του παραολυμπιονίκη Δημήτρη Μπακοχρήστου


Δεν είναι τυχαίο όπως μας τα είπε και πριν τον αγώνα ο Δημήτρης Μπακοχρηστος απαξίωσε τον Δήμο Ακτίου – Βονιτσας στο ευχαριστήριο του. Δείτε την ανακοίνωση του.:
Ένας δύσκολος παραολυμπιακός κύκλος έκλεισε με επιτυχία κατακτώντας το χάλκινο μετάλλιο στους Παραολυμπιακούς του Τόκιο.
Νιώθω πολύ υπερήφανος και χαρούμενος γιατί θέση μου αυτή.
Θα ήθελα τους ανθρώπους που ήταν δίπλα μου όπως τους χορηγούς Κορπή Φυσικό Μεταλλικό Νερό και την TERNA ENERGY την οικογένεια μου που είναι πάντα δίπλα μου,τον προπονητή μου Dimitris Ioannidis τον Xristos Trifillis και τον αντιπεριφεριάρχη Lampros Dimitrogiannis που με στηρίζουν με τον δικό τους τρόπο και επίσης την Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή – Hellenic Paralympic Committee και την ΕΘΝΙΚΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ.
google page rank