Η Ανακοίνωση του Βουλευτή Λευκάδας Θανάση Καββαδά έχει ως εξής:
«Μετά από πολλά χρόνια ταλαιπωρίας των κατοίκων και επισκεπτών και εκατοντάδες θανατηφόρα ατυχήματα, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδοςανακοίνωσε την περασμένη Παρασκευή ότι «η κατασκευή και η αναβάθμιση του δρόμου που συνδέει την Περιφερειακή Ενότητα Αιτωλοακαρνανίας με τη Λευκάδα, από Βόνιτσα μέχρι και την είσοδο του νησιού και από Άκτιο μέχρι τον Άγιο Νικόλαο, θα ξεκινήσει άμεσα να εκτελείται με χρηματοδότηση από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα “Δυτική Ελλάδα 2014-2020». Επειδή πολλά γράφονται και ασκείται κριτική γι΄ αυτή την απόφαση, εκτιμώ ότι η υπογραφή της συνιστά μια πολύ θετική εξέλιξη για την ευρύτερη περιοχή. Δυτική Ελλάδα δεν είναι μόνο ο Πύργος, η Πάτρα, το Μεσολόγγι και το Αγρίνιο, αλλά είναι και το Άκτιο, η Βόνιτσα και ο Άγιος Νικόλαος.
Πρόκειται για ένα έργο ώριμο, εντός των ορίων του νομού Αιτωλοακαρνανίας, με ολοκληρωμένες μελέτες, που έχει ξεκινήσει από το 1999 και έχει ενταχθεί από το 2014 στο Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων Μεταφορών (ΣΠΕΜ) 2014-2020 της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας. Η κατασκευή του, όχι μόνο θα βελτιώσει την ασφάλεια των μετακινήσεων σε ένα δρόμο που γίνονται συχνά ατυχήματα, αλλά θα συντομεύσει τους χρόνους μετάβασης στην περιοχή και θα αναβαθμίσει ολόκληρη τη δυτική πλευρά του νομού Αιτωλοακαρνανίας.
Όπως επιβεβαιώνει ο αρμόδιος Υπουργός, κ. Τόσκας, με έγγραφό του στις 29 Δεκεμβρίου 2016, απαντώντας σε ερώτηση που κατέθεσα στη Βουλή, στους δρόμους της εν λόγω περιοχής σημειώθηκαν από το 2006 έως τα τέλη του 2016, 1.555 τροχαία ατυχήματα όπου 29 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και 299 τραυματίστηκαν, ενώ το τελευταίο τετράμηνο άλλα πέντε (5) άτομα έχασαν τη ζωή τους. Παράλληλα με την ασφάλεια των μετακινήσεων, το έργο θα βελτιώσει την πρόσβαση στην Πρέβεζα και τη Λευκάδα και θα λειτουργήσει συνδυαστικά με την αναβάθμιση του αεροδρομίου του Ακτίου και αποτελώντας φυσική συνέχεια της υπό κατασκευή Αμβρακίας Οδού, θα ενισχύσει ουσιαστικά την ανάπτυξη της περιοχής.
Δυστυχώς, το έργο αυτό «ακουμπά» επάνω σε τρεις διαφορετικές Περιφέρειες, αυτή της Δυτικής Ελλάδος, της Ηπείρου και των Ιονίων Νήσων. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να κοιτάμε μόνο τα του οίκου μας, αλλά να βλέπουμε με όραμα την οδική συνδεσιμότητα της χώρας μας, ανεξάρτητα από το ποιος φορέας εκτελεί και υλοποιεί τέτοιου είδους έργα. Αντί να σηκώνουμε τείχη και να είμαστε κοντόφθαλμοι πρέπει να βλέπουμε τις ωφέλειες τέτοιων έργων, που μόνο αναπτυξιακά μπορούν να χαρακτηριστούν».