Στα πλαίσια του ανταγωνιστικού προγράμματος «Προβολή Πλεονεκτημάτων Περιοχών» του Ε.Π. «Αλέξανδρος Μπαλτατζής» εγκρίθηκε η χρηματοδότηση της πρότασης του Δήμου Ακτίου – Βόνιτσας, η ο-ποία προβλέπει:
1. Δημιουργία του λογοτύπου του Δήμου και σήματος της όλης περιοχής του.
2. Φωτογράφιση, σχεδιασμός, σύνταξη και έκδοση Οδηγού Προβολής των πλεονεκτημάτων της περιοχής
3. Σχεδιασμό και έκδοση δυο αφισών προβολής.
Ο σχεδιασμός του λογοτύπου, του Οδηγού και των αφισών θα ανατεθεί στο Γραφείο Σχεδιασμού Beet-root Design Group, στους πελάτες του οποίου συγκαταλέγονται η Microsoft, η Εθνικη Τράπεζα της Ελλάδας, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, κ.ά.
Το νέο σήμα του ΠΑΟΚ είναι δική του δημιουργία, όπως και τα φιλ-μάκια προώθησης του ελληνικού τουρισμού. Το γραφείο αυτό έχει αποσπάσει τον τίτλο του καλλίτερου γραφείου σχεδιασμού και επικοινωνίας στον κόσμο το 2011 (Red Dot Agency of the Year), μετά από δυο χρυσά βραβεία του καλλιτερου ευρωπαϊκού γραφείου 2010 και 2008 (European Agency of the Year, Euro-pean Design Awards). Η Έκθεση «Ελληνικά Τέρατα» με δημιουργίες αποκλειστικά της Beetroot Design Group φιλοξενήθηκε το 2012 στα Μουσεία Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης και του Βερολίνου και στο Μουσείο Μπενάκη.
Το νέο σήμα του ΠΑΟΚ είναι δική του δημιουργία, όπως και τα φιλ-μάκια προώθησης του ελληνικού τουρισμού. Το γραφείο αυτό έχει αποσπάσει τον τίτλο του καλλίτερου γραφείου σχεδιασμού και επικοινωνίας στον κόσμο το 2011 (Red Dot Agency of the Year), μετά από δυο χρυσά βραβεία του καλλιτερου ευρωπαϊκού γραφείου 2010 και 2008 (European Agency of the Year, Euro-pean Design Awards). Η Έκθεση «Ελληνικά Τέρατα» με δημιουργίες αποκλειστικά της Beetroot Design Group φιλοξενήθηκε το 2012 στα Μουσεία Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης και του Βερολίνου και στο Μουσείο Μπενάκη.
Η Beetroot Design Group θα βασίσει τη δημιουργία της στα πορίσματα έρευνας αγοράς, όπου θα ληφθούν υπόψη οι απόψεις δημοτών και δυνητικών επισκεπτών για τα πλεονεκτήματα της περιοχής και τις δυνατότητες της, ώστε ο σχεδιασμός, τόσο του λογοτύπου, όσο και του Οδηγού, να αποκρυσταλλώνει την συνολική εμπειρία και τις προοπτικές της περιοχής στο μέλλον.
Η Ποιοτική Ερευνα Αγοράς θα γίνει από την Εταιρεία Ερευνών Αγοράς “IPSOS –OPINION”. Η εταιρεία είναι από τις μεγαλύτερες στην Ελλάδα και ανήκει στον Όμιλο της IPSOS, ο οποίος είναι ο 2ος μεγαλύτε-ρος όμιλος ερευνών αγοράς στον κόσμο. Η εταιρεία δεσμεύτηκε να αναλάβει την έρευνα προσωπικά ο Διευθυντής του τμήματος Ποιοτικής Έρευνας.
Η σύνταξη των κειμένων του Οδηγού θα είναι έργο της κας Νοέλ ΜΠΑΞΕΡ, η οποία είναι στέλεχος δια-φημιστικών εταιρειών και σημαντικότατη λογοτέχνης. Από τα μυθιστορήματα της στις εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ έχουν πωληθεί δεκάδες χιλιάδες αντίτυπα. Επιπλέον η κα ΜΠΑΞΕΡ είναι πολύ καλός γνώστης και θαυμαστής της περιοχής και ταυτόχρονα αγγλικής κατά το ήμισυ καταγωγής, ώστε ο Οδηγός να πε-ριλαμβάνει και κείμενα στην αγγλική γλώσσα.
Ο Δήμος Ακτίου – Βόνιτσας καταβάλλει κάθε προσπάθεια, ώστε η προβολή της περιοχής να γίνει από τους καλλίτερους συντελεστές και με τις καλλίτερες προϋποθέσεις.
Βόνιτσα, 15 Οκτωβρίου 2013