Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

Νέα παράταση μέχρι Σεπτέμβρη στο έργο " Άκτιο-Αμβρακία"

Μία ακόμα παράταση δόθηκε από το Υπουργείο Υποδομών και συγκεκριμένα από τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών Γιώργο Δέδε, στο πραγματικά πολύπαθο έργο κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Άκτιο-Αμβρακία. 
Τα έργα που ξεκίνησαν από το 2010 με προοπτική να ολοκληρωθούν το 2013, εν έτει 2016 προχωρούν με επιμέρους προβλήματα και η ολοκληρωμένη παράδοση του άξονα παραμένει ασαφής.
Σύμφωνα με πολύ πληροφορίες του ypodomes.com οι 4 εργολαβίες του αυτοκινητόδρομου πήραν παράταση, συγκεκριμένα: η πρώτη εργολαβία...
από τη ΧΘ.0-ΧΘ22,5 πήρε παράταση μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου, η 2η εργολαβία από τη ΧΘ22,5-ΧΘ26,9 πήρε παράταση μέχρι τις 16 Σεπτεμβρίου, η τρίτη εργολαβία από τη ΧΘ26,9-ΧΘ35 πήρε παράταση μέχρι τις 8 Σεπτεμβρίου και η 4η εργολαβία από τη ΧΘ35-ΧΘ48,5 μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου.
Μετά από αυτή την παράταση αναμένεται μετά τον Σεπτέμβριο να συνεχίσουν να κατασκευάζονται οι εργολαβίες 1, 3 και 4 ενώ η εργολαβία 2 (ΧΘ22,5-ΧΘ26,9) θα σταματήσει.

ΠΟΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ Η “ΣΚΟΥΠΑ":

Αυτή την εποχή ετοιμάζονται οι μελέτες για να δημοπρατηθεί το έργο-σκούπα που θα περιλαμβάνει ό,τι μείνει από τις εργολαβίες και επιπλέον ένα ορφανό τμήμα 400 μέτρων που συνδέει τον αυτοκινητόδρομο της Αμβρακίας με τον Αυτοκινητόδρομο της Ιόνιας. Η δημοπράτηση θα λάβει χώρα εντός του 2017. Το κόστος σε μία αρχική, προσωρινή εκτίμηση είναι περίπου 60 εκ.ευρώ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το παραδοθέν τμήμα της παράκαμψης Αμφιλοχίας θα καταλήγει προσωρινά στη σημερινή εθνική οδό (στην "παλιά εθνική") μέχρι να δημιουργηθεί το τμήμα που θα την ενώσει με την Ιόνια. Αυτό συνέβη καθώς αρχικά δεν είχε προβλεφθεί ανισόπεδος κόμβος σύνδεσης των 2 αυτοκινητόδρομων, σημείο που ξενίζει, καθώς δεν είχε ληφθεί υπόψη ότι οι 2 άξονες τέμνονται στη λίμνη Αμβρακία (!!).
Ο ανισόπεδος κόμβος της σύνδεσης κατασκευάζεται από την Ιόνια Οδό, όχι όμως και τα 400 "ορφανά" μέτρα που τελικά θα συμπεριληφθούν στην εργολαβία-σκούπα του Άκτιο-Αμβρακία.
Το έργο του αυτοκινητόδρομου Άκτιο-Αμβρακία θα εξυπηρετεί την απευθείας σύνδεση του Άκτιου, της Πρέβεζας, της Βόνιτσας και της Αμφιλοχίας με την Ιόνια Οδό, ενώ θα φέρει πολύ πιο κοντά στην Ιόνια όλη τη δυτική ακτή, και τα νησιά του Ιονίου, με μεγάλη κερδισμένη τη Λευκάδα που θα δει τη χρονοαπόσταση από τα μεγάλα αστικά κέντρα να μειώνεται δραματικά.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
google page rank