Κυριακή 4 Αυγούστου 2019

Αυτό το κορίτσι έχει ψυχή! Ο extreme, εναέριος χορός της Κατερίνας Σολδάτου


Οι περφόρμανς της Κατερίνας Σολδάτου με τίτλο «Η Ελλάδα έχει Ψυχή» είναι εντυπωσιακά σόου για τα οποία η εκπαιδεύτρια και χορογράφος επιλέγει ακραίες τοποθεσίες θέλοντας να προβάλλει τις ομορφιές της χώρας μας 

Το ενδιαφέρον μου για τον εναέριο χορό γεννήθηκε όταν ήμουν πολύ μικρή καθώς δοκίμαζα άλματα από ψηλά βράχια στη θάλασσα, αιωρήσεις με σεντόνια και σχοινιά από μπαλκόνια ώστε να μπορώ να ξεγελώ τη βαρύτητα. 
 Μου άρεσε να κάνω διαφορετικά πράγματα και να παίζω όπως ακριβώς ήθελα εγώ. 
Συνήθως χόρευα ανεμίζοντας λωρίδες από υφάσματα ενώ αργότερα με πειραματισμούς, και λίγο ρίσκο κατέληξα στον εναέριο χορό, τον οποίο αγάπησα αμέσως.
 Ο εναέριος χορός είναι ένας μοναδικός συνδυασμός τέχνης και άθλησης. 
Χτίζει την μυϊκή δύναμη ενός αθλητή ενόργανης ενώ συγχρόνως αναπτύσσει την έκφραση και την χάρη ενός χορευτή μπαλέτου. Είναι ένας τρόπος έκφρασης μέσω του χορού σε μεγάλο ή μικρό ύψος με τη βοήθεια ειδικών πανιών. 
 Δεν έχω ξεπεράσει τις φοβίες μου. 

Απλά δεν τις αφήνω να με καταδυναστεύουν. Για εμένα ο φόβος έχει την απίστευτη δύναμη να σε εξελίξει, αρκεί να κατανοήσεις από πού προέρχεται, να τον αποδεχθείς και να τον μετατρέψεις σε κάτι όμορφο. Οι παράγοντες που λαμβάνω υπόψη για την επιλογή των τοποθεσιών που κάνω τις περφόρμανς μου είναι συνήθως η φυσική ομορφιά, τα αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά, η ιστορία του τόπου αλλά και ο συμβολισμός που μπορεί να έχει. 
Η Κατερίνα Σολδάτου στα Μετέωρα. 
Μετά τα Μετέωρα που ήταν η πρώτη μου απόπειρα σε ύψος 250 μέτρων και με απίστευτα δύσκολες συνθήκες ήξερα ότι είχα ανεβάσει τον πήχη για έμενα την ίδια. Έχει πολύ μεγάλη διαφορά η αύξηση του ύψους σε ότι αφορά τον εναέριο χορό. 
Μέχρι τώρα το υψηλότερο σημείο από το οποίο έχω κάνει εναέριο χορό είναι το Φαράγγι του Βίκου που κατέχει τίτλο Γκίνες ως το βαθύτερο φαράγγι στον κόσμο, ως προς το μήκος του. 
Εκεί, χόρεψα σε ύψος 800 μέτρων. Το Greece has Soul ξεκίνησε πριν από αρκετό καιρό, όταν συνειδητοποίησα ότι η χώρα μας έχει ανάγκη να αναδείξει ακόμα πιο πολύ τα φυσικά, ιστορικά και πολιτισμικά της προσόντα. 
Μέσα από αυτό το πρότζεκτ στοχεύω στην ευαισθητοποίηση του κόσμου σε σχέση με το περιβάλλον. Θέλω να προκαλέσω τον θεατή να μην επαναπαύεται, να μη φοβάται να διαφοροποιείται από το σύνολο και να ακολουθεί τη δική του πορεία και τα όνειρα του. 
 Στο Ναυάγιο στη Ζάκυνθο. 
Στα άμεσα σχέδια μου είναι ένα ταξίδι στην Ινδονησία, τώρα τον Αύγουστο, όπου θα εκπαιδευτώ ως δασκάλα γιόγκα. Μου αρέσει να μαθαίνω καινούργια πράγματα, να εμβαθύνω την έρευνα μου σε θέματα τέχνης και άθλησης και θεωρώ ότι η γιόγκα έχει σημαντικές πληροφορίες και ανυπομονώ να τις ανακαλύψω. Πως ξεπέρασα τις φοβίες μου; Δεν τις έχω ξεπεράσει απλά δεν τις αφήνω να με καταδυναστεύουν. Για εμένα ο φόβος έχει την απίστευτη δύναμη να σε εξελίξει, αρκεί να κατανοήσεις από πού προέρχεται, να τον αποδεχθείς και να τον μετατρέψεις σε κάτι όμορφο. Όταν βρίσκομαι σε αυτά τα απίστευτα ύψη που έχω βρεθεί σκέφτομαι ότι όλα κινούνται αργά ασχέτως με το πόσο γρήγορα κινείσαι εσύ ο ίδιος και επιτέλους βρίσκομαι στην κατάσταση ροής όπου το σώμα και το μυαλό μου είναι σε τέλεια συνεργασία και όλα εξελίσσονται με τον καλύτερο και πιο δημιουργικό τρόπο. Είμαι η καλύτερη εκδοχή μου κάτω από το νερό. Ισορροπημένη, ήρεμη και ενεργοποιημένη στο 100%.
 Εκτός από τον εναέριο χορό ασχολούμαι και με τις ελεύθερες καταδύσεις. 
Είμαι η καλύτερη εκδοχή μου κάτω από το νερό. Ισορροπημένη, ήρεμη και ενεργοποιημένη στο 100%. 
 Έχω την ίδια ανάσα για να καταδυθώ, να εξερευνήσω ή να χορέψω και να αναδυθώ. Όταν τα περιθώρια λάθους που έχεις εκμηδενίζονται τότε η πειθαρχία και η εξέλιξη είναι ο μόνος δρόμος. 
Θεωρώ την θάλασσα το δεύτερο σπίτι μου και κομμάτι από την καρδιά μου. 
 Είναι αλήθεια ότι φωτογραφίες μου έχουν δημοσιευτεί σε μερικά από τα πιο περιβόητα ξένα Μέσα, τους New York Times, την Guardian, την Washington Post και άλλα. Όλα ξεκίνησαν από τον Ισθμό της Κορίνθου. Αφού χόρεψα επικοινώνησαν από ένα γαλλικό πρακτορείο ειδήσεων ζητώντας μου να το επαναλάβω. Μετά από αυτό ακολούθησαν και άλλα ειδησεογραφικά πρακτορεία και πολύ γρήγορα το εγχείρημα «Greece has Soul» και ο σκοπός του προσέλκυσε το έντονο ενδιαφέρον του κόσμου στο εξωτερικό, κάτι που με έκανε να καταλάβω την δυναμική αλλά και την ευθύνη που έχω σε σχέση με αυτό που παρουσιάζω. 
 Το Greece has Soul ξεκίνησε πριν από αρκετό καιρό, όταν συνειδητοποίησα ότι η χώρα μας έχει ανάγκη να αναδείξει ακόμα πιο πολύ τα φυσικά, ιστορικά και πολιτισμικά της προσόντα. 
 Όλα ξεκίνησαν από τον Ισθμό της Κορίνθου. 
Η Κατερίνα Σολδάτου πρόκειται να παρουσιάσει μια ακραία εναέρια χορογραφία στο Off Road Adventure Festival 14 & 15 Σεπτεμβρίου 2019. Επίσης, κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ θα υπάρχουν τοποθετημένες ειδικές τριγωνικές κατασκευές με πανιά για όποιον θέλει να δοκιμάσει, πάντα υπό τις οδηγίες και την επίβλεψη εκπαιδευτών της σχόλης της Beyond Aerial. 
Πηγή: www.lifo.gr
google page rank