Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΕΝΑ ΤΡΓΟΥΔΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ

Στίχοι: Βασίλης Δήμας
Μουσική: Βασίλης Δήμας
Πρώτη εκτέλεση: Νότης Σφακιανάκης

Δεν πάει πιο κάτω πιάσαμε πάτο
που 'σαι ρε Στέλιο που 'σαι ρε Στράτο
γέμισ' ο τόπος τραγουδιστάκια
που 'χουν για προίκα ίδια στιχάκια
Τώρα να δούμε πώς θα σωθούμε
βλέπουμε μόνο και δεν ακούμε
βγάζουν παιδάκια δίχως ταλέντα
ίδια εικόνα ίδια πατέντα
Κι αυτούς τους ψεύτικους καιρούς
το σύστημά μου φταίει
που κάνει πρώτους πάλι αυτούς
που ήταν τελευταίοι

Και σαν ευαίσθητο παιδί
παράπονο με πιάνει
που γίναν τόσοι οι κίναιδοι
τα λαμόγια κι οι ρουφιάνοι
Και να θυμάσαι σύστημα    
αστεία δε σηκώνω
σε κάθε σου ολίσθημα                                                
εγώ θα σου τα χώνω
Έλα αδελφέ μου βρες το σουξέ μου
αφεντικό μου παραγωγέ μου
έχουνε γνώμη άσχετοι γλύφτες
κι έτσι περνάμε δύσκολες νύχτες
Ψεύτες κιφίνες κάντε κομπίνες
βγάλτε τραγούδια για λίγους μήνες
δε τη γουστάρω τη μουσική σας
ούτε το στίχο της εποχής σας
Κι αυτούς τους ψεύτικους καιρούς
το σύστημά μου φταίει
που κάνει πρώτους πάλι αυτούς
που ήταν τελευταίοι
Και σαν ευαίσθητο παιδί
παράπονο με πιάνει
που γίναν τόσοι οι γινευοί
τα λαμόγια κι οι ρουφιάνοι
Και να θυμάσαι σύστημα
αστεία δε σηκώνω
σε κάθε σου ολίσθημα
εγώ θα σου τα χώνω
Και να θυμάσαι σύστημα
αστεία δε σηκώνω
σε κάθε σου ολίσθιμα
εγώ θα σου τα χώνω





google page rank