Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2018

ΣΗΜΕΡΑ Στην Ιερά οδό ο χορός των Μοναστηρακιωτών Αθήνας (Βασίλης Καρράς, Καίτη Γαρμπή, Χρήστος Μενιδιάτης)

ΠΕΡΑΣΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ, ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ,
ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΣΟΥ ΑΚΟΜΑ 
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙ 
ΣΤΗ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΥΠΗ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΙ ΚΙ ΕΓΩ 
Ο Σύλλογος Μοναστηρακιωτών Αθήνας, σας προσκαλεί στον ετήσιο χορό του, σήμερα Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου στο νυκτερινό κέντρο διασκεδάσεως Ιερά Οδός, στην πρεμιέρα του Βασίλη Καρρά, Καίτης Γαρμπή, Χρήστου Μενιδιάτη.
Τιμή πρόσκλησης 30ευρω.
Περιλαμβάνει μια φιάλη οινοπνευμ. ποτό ανά 4 άτομα, η, μια φιάλη κρασί ανά 2 άτομα.
Συμπεριλαμβάνονται και αναψυκτικά, φρούτα η ξηροί καρποί.
Η συμμετοχή σας τιμή για μας.
Σας περιμένουμε να διασκεδάσουμε όλοι παρέα.
Για οποιαδήποτε πληροφορία καθώς και για να εκδηλώσετε τη συμμετοχή σας στα παρακάτω τηλέφωνα:
ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ 
6979355113
ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ 6977251396
ΚΑΟΥΡΑΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΤΑΜΙΑΣ
6938287653
ΦΟΥΣΕΚΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
6949077818
ΤΣΟΥΚΑ ΕΛΕΝΗ ΕΙΔ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
6976412766
Ωρα προσελευσης 11.30
ΙΕΡΑ ΟΔΟΣ 18
google page rank