Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018

Απόστολος Κατσιφάρας: Δεν θα επιτρέψω άγονα κομματικά παιχνίδια αποπροσανατολισμού!

Μια προσωπικού χαρακτήρα επιστολή προς τους πολίτες της Δυτικής Ελλάδας «ανέβασε» στην προσωπική του σελίδα στο facebook ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας. Με αρκετές αιχμές προς όσους «επιχειρούν αποπροσανατολισμό από τους της Περιφέρειας, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, ο Απόστολος κατσιφάρας σημειώνει πως «όταν έλθει η ώρα θα απευθυνθώ και πάλι μόνο σε σας», αφήνοντας να εννοηθεί πως θα με νέο μήνυμά του θα αποκαλύψει τις προθέσεις του για το μέλλον.
Συγκεκριμένα αναφέρει: 
Αγαπητοί συμπολίτες,
Το τελευταίο διάστημα, γίνεται μία προσπάθεια αποπροσανατολισμού από τους στόχους της Περιφέρειας, την πραγματική δουλειά που γίνεται και το έργο που παράγεται.
Έχοντας πάντα το βλέμμα μου στραμμένο σε εσάς, και υπηρετώντας το αξίωμα που μου αναθέσατε με σεβασμό, ευθύνη και αρχές, σας δηλώνω ευθαρσώς ότι αυτή την ώρα, έχουμε πολύ δουλειά να κάνουμε στην Περιφέρεια και ασχολούμαι μόνο με αυτό.
Ο απολογισμός του Αναπτυξιακού Συνεδρίου της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, θα γίνει στο Περιφερειακό Συμβούλιο, μετά από πρόσκληση που θα εκδοθεί από τον Πρόεδρό του, η οποία θα σταλεί και σε όλους τους φορείς της Περιφέρειάς μας.
Έχω πολλές φορές πει και θα το λέω πάντα. Η Περιφέρεια είναι θεσμός. Το Περιφερειακό της Συμβούλιο είναι το ανώτατο θεσμικό όργανο και η φωνή όλων των φορέων και των πολιτών μας.
Όσο έχω την ευθύνη της Περιφέρειας, δεν θα επιτρέψω να γίνει μέρος κομματικών άγονων αντιπαραθέσεων.
Όσο έχω την ευθύνη, η πρόσκληση και η Ημερήσια Διάταξη θα βγαίνει από τον Πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου και μόνο.
Όσο έχω την ευθύνη, θα σεβόμαστε όλοι τις αρχές της δημοκρατίας και της πλειοψηφίας.
Όσο έχω την ευθύνη, όπως έχει ανακοινώσει και ο Πρόεδρος στους επικεφαλής των παρατάξεων, δεν θα υπάρχουν θέματα εκτός Ημερήσιας Διάταξης εκτός αν το επιβάλλουν έκτακτα και μη προβλέψιμα γεγονότα. Επίσης, τα έκτακτα θέματα θα έρχονται όπως προβλέπονται από τον κανονισμό, με εισήγηση.
Όταν έρθει η ώρα, εγώ θα απευθυνθώ πάλι σε εσάς και μόνο.
Επιτρέψτε μου να υπογράψω αυτήν την ανοιχτή επιστολή, όπως εσείς με αποκαλείτε.

Με τιμή,
Αποστόλης
google page rank