Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016

Ευχές και ευχαριστίες από τον π. Βησσαρίων Καντούνη

Σαν Σήμερα ήρθα στην Επανομή και λειτούργησα πρώτη φορά στον Ναό της Παναγίας ανήμερα της Αγίας Αναστασίας. 
Πέρασε λοιπόν ένας χρόνος. 
Ευχαριστώ και δοξάζω τον Πανάγαθο Τριαδικό μας Θεό γιατί οικονομησε για εμένα και την οικογένεια μου τα πράγματα κατ αυτόν τον τρόπο. 
Ευχαριστώ εκ μέσης Καρδίας τον Σεβασμιότατο Ποιμενάρχη μας κ κ Ιουστίνο για την πατρική και ανιδιοτελή του προς εμέ και την οικογένεια μου αγάπη του. 
Επίσης πολλά οφείλω στον σεβαστό γέροντα μου Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ κ Κοσμά. 
Δεν θα μπορούσα όμως να παραλείψω όλους εσάς τους εν Επανομή ανεχόμενους μοι αδελφούς, συνεργάτες, ενορίτες, κατηχητοπαιδες σύμβουλους και φίλους που τόσο πολύ (χωρις να το αξιζουμε) μας έχετε αγκαλιάσει. Επίσης και τους εν Ακαρνανία αδελφους τους έχω στην καρδιά μου και το ξέρουν. Θα ήταν παράλειψη να μην ευχαριστήσω τον προκάτοχό μου π. Γεώργιο για την στήριξη του προς εμέ. Και τον συνεφημεριο μου π. Βασίλειο πολυ ευχαριστώ Όπως και όλους τους αδελφούς πρεσβυτέρους και διακόνους για την αγάπη τους. 
Ζητω από όλους μια Μεγάλη συγγνώμη αν μέσα στο διάστημα αυτό σας έθλιψα με τα λάθη μου. 
Τέλος εύχομαι σε όλους Καλά Χριστούγεννα- Άγιο Δωδεκαήμερο - Με υγεία και Αγάπη το Νέο Έτος.
google page rank