Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2018

Ο σύντροφος της Ειρήνης Λαγούδη μιλά για πρώτη φορά: «Δεν έχω καμία ανάμειξη, είμαι καθαρός»

Για πρώτη φορά μετά τις αποκαλύψεις για τον θάνατο της άτυχης 44χρονης μητέρας ο γιατρός και πρώην σύντροφος της Ειρήνης Λαγούδη, “σπάει” την σιωπή του.
Ο γιατρός, ο οποίος επέστρεψε στα καθήκοντά του, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο του STAR, υποστηρίζει πως δεν έχει καμία ανάμειξη με την υπόθεση και δηλώνει «καθαρός».
«Δεν έχω καμία ανάμειξη, είμαι καθαρός. Η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη για όλους. Έχουν ειπωθεί ακρότητες και δεν ξέρω πώς θα αντιδράσω σε όλα αυτά. Δεν έχω ορίσει δικηγόρο γιατί δεν υπάρχει λόγος. Εδώ είμαι στο ιατρείο μου. 
Είμαι καθαρός, δεν έχω καμία εμπλοκή», είπε χαρακτηριστικά.
Δείτε το σχετικό βίντεο:
Νέα μαρτυρία
             
Αναπάντητα ερωτήματα για τις συνθήκες θανάτου της 44χρονης Ειρήνης Λαγούδη στην Κατοχή Αιτωλοακαρνανίας δημιουργούνται κάθε μέρα.
Νέα μαρτυρία
Αναπάντητα ερωτήματα για τις συνθήκες θανάτου της 44χρονης Ειρήνης Λαγούδη στην Κατοχή Αιτωλοακαρνανίας δημιουργούνται κάθε μέρα.
Τώρα, η μαρτυρία ενός ανθρώπου που έχει ήδη καταθέσει στην αστυνομίαφέρνει στο φως νέα στοιχεία για τις τελευταίες ώρες της 44χρονης χήρας και μητέρας από την Αιτωλοακαρνανία.
Ο αυτόπτης μάρτυρας μιλώντας στην εκπομπή Tatiana Live στο Epsilon είπε πως είδε την άτυχη γυναίκα μαζί με δύο άνδρες σε ερημική τοποθεσία κοντά στον Λούρο, σε σημείο περίπου 15 χιλιόμετρα από το χωριό της Ειρήνη και μάλιστα ο ένας εκ των δύο, μίλησε πολύ άσχημα στη γυναίκα λίγο πριν μπουν στο χρυσό αυτοκίνητο και έφυγαν προς άγνωστη κατεύθυνση.
«Το μεσημέρι των Θεοφανίων, δεν μπορώ να θυμηθώ ποια ώρα, γιατί η δουλειά μου δεν απαιτεί να κοιτάω συχνά ρολόι, είδα το αυτοκίνητο της Ειρήνης στην παραλία του Λούρου. Δεν το είχα ξαναδεί αλλά μου έκανε εντύπωση πώς έφτασε αυτό το αυτοκινητάκι εδώ, γιατί εκείνες τις μέρες είχε βρέξει και πολλά νερά. Εγώ πηγαίνω με το αγροτικό και υποφέρω. Ήταν το χρυσαφί τρίθυρο αυτοκίνητο που τις επόμενες μέρες είδα στην τηλεόραση. Τα Θεοφάνια που το είδα δεν ήξερα σε ποιον ανήκει. Την επόμενη μέρα είδα και τις ομάδες διάσωσης που ήρθαν και έψαχναν την κοπέλα. Τους είπα τι συνέβη. 
Ότι δηλαδή είδα το αυτοκίνητο με μια κοπέλα και δύο άνδρες. Τους είδα που σταμάτησαν το αυτοκίνητο και κατέβηκε μόνο η κοπέλα που καθόταν στο πίσω κάθισμα. Ήταν ψηλή και φορούσε μαύρο μπουφάν. Προχωρούσε μόνη της προς την παραλία, περίπου 40 μέτρα μακριά. Κοιτούσε επίμονα τον φίλο μου που ήταν κοντά της. Του φάνηκε όπως μου είπε εκείνος σαν να ήθελε να πει κάτι αλλά δεν του μίλησε.
Το αυτοκίνητο συνέχισε για 20 μέτρα. Μετά σταμάτησε και κατέβηκαν δύο άνδρες. Ο οδηγός και ο συνοδηγός. 
Ο οδηγός του αυτοκινήτου ήταν μετρίου αναστήματος, είχε μακριά μαλλιά και τα είχε πιασμένα. Τα μαλλιά του είχαν γκριζάρει λίγο και φορούσε τζιν παντελόνι. Ο δεύτερος άνδρας φορούσε άσπρο πουκάμισο και μαύρο γιλέκο. Οι δύο άνδρες στάθηκαν για λίγο κοντά στο αυτοκίνητο. Κοιτούσαν τις εργασίες στη θάλασσα και μου έκανε εντύπωση. 
Σκέφτηκα: Τι μπορεί να θέλουν αυτοί εδώ;», είπε ο μάρτυρας και περιέγραψε πώς ο ένας από τους δύο άνδρες ουσιαστικά διέταξε βρίζοντας την Ειρήνη να επιστρέψει στο αυτοκίνητο:
«Έπειτα από περίπου 3 λεπτά, ο άνδρας με τα μακριά μαλλιά φώναξε με πολύ έντονο τρόπο στην κοπέλα να γυρίσει στο αυτοκίνητο. Της είπε: “Μπες μέσα μωρή κ…” Η κοπέλα γύρισε στο αυτοκίνητο της τράβηξαν το κάθισμα και μπήκε πίσω γιατί το αυτοκίνητο είχε δύο πόρτες. Μπήκαν κι εκείνοι μέσα και έφυγαν».
Ο μάρτυρας ισχυρίστηκε ότι ενδεχομένως να μπορούσε να αναγνωρίσει τους δύο άνδρες, ωστόσο σύμφωνα με την εκπομπή παρόλο που κατέθεσε στην αστυνομία κανείς δεν του έδειξε φωτογραφίες υπόπτων…
google page rank