Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2019

Ανοιχτή επιστολή προς τον Δήμαρχο Ακτίου Βονίτσης

Ανοιχτή επιστολή προς τον Δήμαρχο Ακτίου Βονιτσης... 
Χωρίς ίχνος πρόθεσης πολιτικής και κομματικής αντιπαραθεσεως,. Με την άδεια απ τους διαχειριστές της σελίδας για να μπορέσω να εκφράσω αυτές τις σκέψεις μου στην σελίδα.. .. 
Αλλά και με πόνο και αγωνία για το χωριό μας.

Κύριε δήμαρχε,
κατά την πρόσφατη επίσκεψή μου στο χωριό μου, στην Κατουνα, έγινα αποδέκτης παραπόνων και αγωνίας, σχετικά με επιστολές που στείλατε σε συγχωριανούς μου, για οφειλές τους προς τον Δήμο απο την κατανάλωση νερού. Στις ίδιες επιστολές, απειλείτε τους "οφειλέτες" , με κατάσχεση κινητής και ακίνητης περιουσίας, εάν δεν πληρώσουν τα χρωστούμενα, ή δεν προβούν σε ρυθμίσεις εξόφλησης.
Κυριε δήμαρχε. Πρέπει να γνωρίζεται ότι.. Η κάποτε ακμάζουσα Κατουνα δεν υπάρχει πια! Οι μόνιμοι κάτοικοι του χωριού, ως επί το πλείστον υπερήλικες, ζουν κάτω απ τα όρια της φτώχειας.. Ζουν με κάρτες σίτισης, πενιχρά επιδόματα και δανεικά κι αγύριστα...Τα οποιαδήποτε χρέη τους προς τον Δήμο, (πλην εξαιρέσεων), προήλθαν από αδυναμία και όχι από θέληση τους.. Η Κατουνα κύριε δήμαρχε, δεν είναι τουριστικό μέρος, όπως η Βόνιτσα, η ή Παλαιρος. Δεν είχε άλλους πόρους πλην του καπνού και λίγης κτηνοτροφίας. Μετά το τέλος του καπνού, οι Κατουνιωτες περιμένουν πότε θα καλοκαιριασει, μπας κι έρθουν οι εσωτερικοί μετανάστες απ την Αθήνα, η αλλου(όπως και του λόγου μου), για να αφήσουν το πενιχρό, όπως έγινε στα χρόνια των μνημονίων, εισόδημα τους στο χωριό.. Δεν είμαι από κείνους που πιστεύουν ότι οι δημότες δεν πρέπει να πληρώνουν τα χρέη τους, δεν ανήκω σε κινήματα τύπου "δεν πληρώνω"(ανατριχιάζω με την σκέψη). Παρ όλο που απ τα γεννοφάσκια μου είμαι "μαύρο πρόβατο", αντιδραστικός και μόνιμη αντιπολίτευση σε κάθε αρχή, πιστεύω στην λειτουργία των αρχών, στην είσπραξη εισόδων κλπ.. 
Όμως πάνω απ όλα πιστεύω στον άνθρωπο, πιστεύω ότι ο καθ ένας πρέπει να έχει την δυνατότητα να ζει με αξιοπρέπεια.. Κάτι που τα χρόνια που πέρασαν έχουν στερήσει από πολλούς συγχωριανούς μας.. Κύριε δήμαρχε, ως κυβερνήτης του Δήμου μας πρέπει το πρώτο μέλημά σας να είναι η αξιοπρεπή διαβίωση των δημοτών και όχι η περαιτέρω εξαθλίωση τους.. Δεδομένου λοιπόν της πραγματικής αδυναμίας ορισμένων να ανταποκριθουν στις οικονομικές τους υποχρεώσεις απέναντι στον δήμο, 
ΣΑΣ ΚΑΛΩ να αρεται οποιαδήποτε επιβολή κυρώσεων και ιδιαίτερα κατασχέσεων κινητής η ακίνητης περιουσίας των ήδη πτωχευμενων συγχωριανών μας. Ο Δήμος ας δείξει το κοινωνικό του πρόσωπο και την αλληλεγγύη του απέναντι στους δημότες που έχουν ανάγκη.. .Δεν διανοούμαι βεβαια ότι μπορεί να στερήσετε το αναφαίρετο δικαίωμα τους στην πρόσβαση πόσιμου νερού.. Σε διαφορετική περίπτωση, εάν προσπαθήσετε να εισπράξετε οφειλές με τέτοιες μνημονιακες και απανθρωπες μεθόδους, από τους μη έχοντες, θα μας βρείτε απέναντί σας, μια γροθιά όλους τους ανθρώπους της Κατουνας, αλλά και των υπολοίπων χωριών της Μεδεωνας..
ΥΓ.. 1) Δεν χρωστώ, τουλάχιστον απ όσο μέχρι σήμερα γνωρίζω στον δήμο.
2) Δεν ανήκω σε πολιτικές φατρίες του Δήμου.
3) οι αντιδράσεις μου στις αρχές δεν έχει να κάνει με το είδος της αρχής, αλλά με αυτούς που την εκπροσωπούν., όπως την εκπροσωπούν..
4)με την παρούσα επιστολή μου δεν προσπαθώ να κάνω αντιπολίτευση (δεν έχω άλλωστε διάθεση και χρόνο) , αλλά να σας μεταφέρω τον πόνο και την αγωνία των συγχωριανών μου...
Με τιμή.
Ζώης Παναγιωτης
google page rank