«Διορθώθηκε» ο αποκλεισμός του ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας
Υπερψηφίστηκε προχθές το βράδυ στη Βουλή, που αφορά την «Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών, ρυθμίσεις μεταφορών και άλλες διατάξεις». Η ψήφιση του νομοσχεδίου συνδυάστηκε με την νομοθετική βελτίωση από την πλευρά της Κυβέρνησης της διάταξης, που αφορούσε την συγκοινωνιακή σύνδεση του αεροδρομίου Ακτίου.
Στο άρθρο 34 του νομοσχεδίου αρχικά προβλέπονταν «η τακτική συγκοινωνιακή σύνδεση του αεροδρομίου Ακτίου με την πόλη της Πρέβεζας, πραγματοποιείται με αστική τακτική λεωφορειακή γραμμή που εκτελείται από την ΚΤΕΛ Ν. Πρέβεζας Α.Ε.» προκαλώντας την αντίδραση τόσο του ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας, που συνεκμεταλλεύεται εδώ και πολλά χρόνια τη συγκεκριμένη γραμμή με το ΚΤΕΛ Πρέβεζας, όσο και του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριου Φαρμάκη, καθώς η ισχύουσα νομοθεσία σε τέτοιες περιπτώσεις έδινε τη αρμοδιότητα του χαρακτηρισμού των αστικών περιοχών και των αστικών και διανομαρχιακών γραμμών, στα Περιφερειακά Συμβούλια και τους εμπλεκόμενους Περιφερειάρχες.
Με τη νομοθετική βελτίωση που κατέθεσε η ηγεσία του Υπουργείο Υποδομών πλέον για τη διασύνδεση της Πρέβεζας με το αεροδρόμιο του Ακτίου, προβλέπεται η κοινή απόφαση και των δύο περιφερειών. Και έτσι επιλύεται το θέμα που είχε αρχικά ανακύψει. Σημειωτέον, πως για το θέμα είχε μεσολαβήσει και συνάντηση του ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας με τον αρμόδιο υφυπουργό Μεταφορών Γιάννη Κεφαλογιάννη.
sinidisi