Κυριακή 31 Ιουλίου 2016

Ασημένιο η Ρία Τσανάκα: Μπορεί να μην είναι χρυσό αλλά η αξία του είναι πολύ μεγαλύτερη απ' όλα τα χρυσά του κόσμου.

Μπορεί να μην είναι χρυσό αλλά η αξία του είναι πολύ μεγαλύτερη απ' όλα τα χρυσά του κόσμου. Είμαι πολύ χαρούμενη που κατάφερα να φτάσω μέχρι εδώ, εκπροσωπώντας την πατρίδα μου, τον δάσκαλο μου και τον μάστερ μου! Θέλω να ευχαριστήσω μέσα απ την καρδιά μου όλα τα άτομα που με στήριξαν και πίστεψαν σε εμένα!! Δάσκαλε love you.

Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία καθώς και ένα μεγάλο μάθημα! Ένα απ' τα μεγαλύτερα όνειρα μας έγινε πραγματικότητα ευχαριστούμε πολύ τον μάστερ μας !!
Αυτά ανέβασε στο φβ η Ρία Τσανάκα 
ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΣΑΝΑΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΉ ΤΗΣ ΚΑΒΒΑΔΙΑ ΕΥΣΤΑΘΙΟ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΌ ΣΤΑ ΙΣΙΑ ΑΠΈΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΑΘΛΗΤΡΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ 5 DAN.
ΑΝ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΑΘΛΗΤΡΙΑ ΗΤΑΝ ΜΟΛΙΣ 18 Κ Η ΠΡΩΤΗ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΊΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΕ ΠΑΓΚΌΣΜΙΟ ΠΡΩΤΆΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΑΠΟΚΛΕΙΩΝΤΑΣ ΑΘΛΗΤΡΙΕΣ ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ ΚΑΙ ΑΡΓΕΝΤΙΝΉ Κ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ.
ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΕΊΧΕ ΚΑΙ Ο ΓΚΕΚΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΑΝΤΊΠΑΛΟ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΣΤΟΥΣ 8. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΚΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΙ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.
Δείτε έναν από τους αγώνες της  Ριας που ανέβασε ο Διονύσης Χόρτης 

google page rank