Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2018

Το 1° Παιδικό Αποκριάτικο Καρναβάλι του Δήμου Ακτίου Βόνιτσας

Για πρώτη φορά υπάρχει η διάθεση  να διοργανωθεί την περίοδο των Αποκρεών το πρώτο Παιδικό Αποκριάτικο  Καρναβάλι.
Για να είναι εφικτό να διοργανωθεί το παιδικό καρναβάλι θα πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον 10 γκρουπ. Γιαυτό θα πρέπει να δηλώσετε συμμετοχή ( γραπτώς στο Παιδικό Σταθμό Βόνιτσας  ή τηλεφωνικά στο 2643022232) αυστηρά μέχρι 31 Ιανουαρίου ημέρα Τετάρτη. Το θέμα του αποκριάτικου γκρουπ και η συμμετοχή θα πρέπει να δηλωθούν μέχρι την Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου.
Το Αποκριάτικο Παιδικό Καρναβάλι θα πραγματοποιηθεί (αν υπάρχει το ποσοστό σε γκρουπ)  στην Βόνιτσα το Σάββατο 17 Φεβρουαρίου στις 15.30μμ στον κεντρικό δρόμο με κατάληξη στην πλατεία της ΒΟΝΙΤΣΑΣ όπου θα πραγματοποιηθεί παιδικό πάρτυ.
Έχει προβλεφθεί για τις ομάδες των παιδιών των απομακρυσμένων περιοχών, μετακίνηση με λεωφορείο σε συνεννόηση με τους οργανωτές των Αποκριάτικων εκδηλώσεων.

Θα δοθούν έπαθλα στα πρώτα αποκριάτικα γκρουπ όπου θα προσφερθεί στον:
1ο 500 ευρώ, στον 2ο 300 ευρώ  και στον 3ο 200 ευρώ. Τα έπαθλα δεν θα είναι σε χρήματα αλλά αυστηρά σε σχολικά είδη, σε γραφική ύλη, σε  είδη Υπολογιστών, Εκτυπωτών, σε κάλυψη μέρος εκδηλώσεων του σχολείου ή του συλλόγου, ή σε κάλυψη μέρους σχολικής εκδρομής (Τα δώρα θα είναι προσφορά από σπόνσορες των αποκριάτικων εκδηλώσεων).
Αναλυτικά οι Πληροφορίες για το 1ο Παιδικό Αποκριάτικο Καρναβάλι:
-Τα παιδιά που θα συμμετάσχουν στις ομάδες θα πρέπει να είναι από 3 ετών έως και 12 ετών.
-Οι ομάδες που επιτρέπεται να συμμετάσχουν στην παρέλαση, είναι από Δημοτικά σχολεία (επιτρέπονται να συμμετάσχουν στο γκρουπ των παιδιών των Δημοτικών σχολείων και παιδιά από νηπιαγωγεία και παιδικούς σταθμούς) από ΚΔΑΠ (Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης), από Πολιτιστικούς συλλόγους από Αθλητικούς Συλλόγους και από μεμονωμένες ομάδες παιδιών και γονέων.
-Ο κατώτερος αριθμός των μελών της κάθε ομάδας είναι 15 παιδιά (εξαιρούνται τα Δημοτικά του Δήμου Ακτίου Βόνιτσα που έχουν λιγότερα παιδιά και που μπορούν να συμμετάσχουν το λιγότερο με 10 παιδιά)
-Κάθε ομάδα παιδιών πρέπει υποχρεωτικά να συνοδεύεται από τουλάχιστον ένα εμψυχωτή – συνοδό (ενήλικες άνω των 18 ετών) μεταμφιεσμένο αυστηρά σύμφωνα με το θέμα της ομάδας. Στην κάθε ομάδα μπορεί να υπάρχουν 1 εμψυχωτής-σύνοδος για κάθε 5 παιδιά. Συνοδοί μπορεί να είναι γονείς, εκπαιδευτικοί, μέλη συλλόγων.
– Οι υπεύθυνοι και οι εμψυχωτές-συνοδοί κάθε ομάδας έχουν την απόλυτη ευθύνη των παιδιών που συνοδεύουν και ακολουθούν τις οδηγίες της οργανωτικής επιτροπής. Με την αίτηση που θα κάνει κάθε ομάδα ( τηλεφωνικά ή με fax ή γραπτώς) θα πρέπει να αποστείλετε και το τηλέφωνο επικοινωνίας με τον υπεύθυνο του αποκριάτικου γκρουπ.
-Στην παρέλαση του Καρναβαλιού των Παιδιών  επιτρέπεται η χρήση 1 (ενός) ποδηλάτου ή ενός καροτσιού με ρόδες (ή κάποιο μικρό τροχήλατο όχημα), το οποίο θα είναι διακοσμημένο σύμφωνα με το θέμα της κάθε ομάδας και θα λειτουργεί ως προπομπός στην πορεία της παρέλασης.
-Μαζί θα πρέπει να  υπάρχει και το αυτοσχέδιο λάβαρο με τον αριθμό και το θέμα της ομάδας, (είναι υποχρεωτικό για να διαχωρίζονται οι ομάδες και να διευκολύνεται η ασφάλεια των παιδιών).
– Τα υλικά για τις  στολές που θα έχουν τα γκρουπ θα είναι αυτοσχέδιες με υλικά που θα προμηθεύοντας οι γονείς των παιδιών ή μπορεί να είναι ακόμη και έτοιμες στολές.
-Η επιτροπή θα αποτελείται από 4 άτομα τα οποία θα είναι εκτός Δήμου και που θα έχουν μεγάλη εμπειρία από παιδικά καρναβάλια.
-H επιτροπή ή οι υπεύθυνοι  του Δήμου θα  διατηρούν το δικαίωμα να απομακρύνουν από την παρέλαση όσους δεν έχουν ρόλο συνοδού ή δεν είναι μεταμφιεσμένοι με το θέμα της ομάδας.
-Η επιτροπή θα κρίνει τους νικητές του παιδικού καρναβαλιού   
– Η σειρά παρέλασης των γκρουπ  καθορίζεται κατόπιν κληρώσεως.
-Η Οργανωτική Επιτροπή του Καρναβαλιού των Παιδιών  έχει τη δυνατότητα παρέμβασης στη σειρά παρέλασης  για την καλύτερη παρουσία της.
– Απαγορεύεται η χρήση αλκοόλ, καπνογόνων και βεγγαλικών από τα παιδιά αλλά και από τους υπευθύνους και εμψυχωτές – συνοδούς.
– Σε όλα τα γκρουπ θα μοιραστούν κομφετί και σερπαντίνες .
-Η παρέλαση θα ξεκινήσει από το Γυμνάσιο – Λύκειο της Βόνιτσας και θα καταλήξει στην πλατεία της Βόνιτσας που θα στηθεί παιδικό πάρτυ με μουσική αναψυκτικά ,γλυκά και πολλές εκπλήξεις .
– Κατά της διάρκεια του πάρτυ στην πλατεία της Βόνιτσας θα ανακοινωθούν οι νικητές της αποκριάτικης παρέλασης .
-Θα υπάρχει δυνατότητα μεταφορά των παιδιών και των συνοδών από τις απομακρυσμένες περιοχές του Δήμου Ακτίου – Βόνιτσας και επιστροφή μετά το τέλος των εκδηλώσεων
Περιμένουμε τις συμμετοχές σας έτσι ώστε να δημιουργήσουμε μαζί το πρώτο  Παιδικό Αποκριάτικο Καρναβάλι. Οι Απόκριες είναι η χαρά των παιδιών και μαζί θέλουμε και πρέπει να δημιουργήσουμε ένα καρναβάλι μόνο για παιδιά.
google page rank