Κυριακή 3 Μαΐου 2020

Ο Φώντας Καούρας Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Ακτίου – Βόνιτσας από την Πλαγιά απαντά σε δημοσίευμα που αναφέρεται σ’ αυτόν

Αναφορικά με την ανάρτηση της εν θέματι τοπικής ιστοσελίδας με την οποία μου αποδίδεται άσεμνη χειρονομία σε βάρος των συναδέλφων μου κατά τη διάρκεια της από 28-4-2020 συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Ακτίου – Βόνιτσας, που έλαβε χώρα μέσω τηλεδιάσκεψης, θεωρώ ελάχιστη υποχρέωσή μου προς υπεράσπιση τόσο της προσωπικής και οικογενειακής μου υπόληψης όσο και του θεσμικού μου ρόλου ως δημοτικού συμβούλου να τοποθετηθώ δημόσια με αίσθημα ευθύνης αλλά και ειλικρίνειας, όπως πράττω σε κάθε έκφανση της κοινωνικοοικονομικής μου ζωής: 

Ο συντάκτης του ως άνω δημοσιεύματος αποφεύγει τεχνηέντως και εκ του πονηρού να αναλάβει την ευθύνη των λεγομένων του αλλά και της παραβίασης του καθήκοντος αληθείας, που ως φορέας ενημέρωσης οφείλει να υπηρετεί. Αποδίδει στο «μάτι» και στο «στόμα» ενός τρίτου μη κατονομαζόμενου αναγνώστη του, αμφίβολα υπαρκτού, αφενός τη διαπίστωση ότι εγώ, κατά τη λήξη της συζήτησης του θέματος της ημερήσιας διάταξης περί έγκρισης του έργου «ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΩΝ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΠΛΑΓΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΑΚΤΙΟΥ-ΒΟΝΙΤΣΑΣ», προϋπολογισμού δαπάνης 393.000,00€ προέβην σε άσεμνη χειρονομία σε βάρος των συναδέλφων μου, αφετέρου την αξιολογική κρίση ότι αυτό που φέρομαι να έπραξα είναι άδικο, προσβλητικό και αμαυρωτικό του λειτουργήματός μου.
Αν και τα αυτονόητα δεν απαιτούν απόδειξη, προκειμένου να διασκεδάσω την παραμικρή εσφαλμένη εντύπωση προς το πρόσωπό μου, παραπέμπω απευθείας τους συνδημότες μου και όλους αυτούς που χωρίς καμία εξακρίβωση της αλήθειας αναπαρήγαγαν το ανωτέρω εξευτελιστικό και συκοφαντικό για το πρόσωπό μου δημοσίευμα. Την ώρα της συνεδρίασης χτυπούσε επίμονα το κινητό μου τηλέφωνο, η δε κλήση αφορούσε μια σημαντική επαγγελματική υποχρέωση, στην οποία δεν ήταν φυσικά δυνατόν να ανταποκριθώ εν μέσω της συνεδρίασης. Οι επίμονες κλήσεις προκάλεσαν αντανακλαστικά την αντίδραση μου, η δε κίνηση των χεριών μου εκφράζει ακριβώς την ενόχλησή μου προς τη συσκευή του τηλεφώνου μου από τις επίμονες κλήσεις. Εξάλλου, δεν προέταξα τα χέρια μου έναντι κανενός των συμμετεχόντων στην τηλεδιάσκεψη, ούτε εκείνη τη στιγμή υπήρξε κάποια συζήτηση που με οποιονδήποτε τρόπο θα μπορούσε να προκαλέσει ένταση στη συνεδρίαση. Ακόμη δε κι αν υπήρχε τέτοιος λόγος ή αφορμή, πράγμα που επαναλαμβάνω εν προκειμένω δεν υφίσταται, όσοι με γνωρίζουν ως συνάδελφο, συγγενή, φίλο και εν γένει μέλος της τοπικής κοινωνίας, μπορούν να βεβαιώσουν ότι τέτοιες συμπεριφορές, όπως αυτές που μου αποδίδονται, δεν συνάδουν ούτε στο αξιακό μου σύστημα ούτε στην παιδεία μου αλλά ούτε και στο λειτούργημά μου ως δάσκαλος, το οποίο υπηρετώ με αγάπη πάνω από 10 έτη. 
Τέλος, προς αποφυγή πολιτικής εκμετάλλευσης του «συμβάντος» από καλοθελητές, είναι αλήθεια ότι ως δημότης Πλαγιάς, εγώ και η παρούσα Δημοτική Αρχή σίγουρα θα θέλαμε να περάσει το συγκεκριμένο θέμα. 
Γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια εν μέσω αυτής της δύσκολης κατάστασης που επικρατεί στη χώρα μας, να γίνουν σημαντικά έργα στο δήμο μας και κάποιοι δουλεύουν πολύ προς αυτήν την κατεύθυνση. Ωστόσο σέβομαι απόλυτα τις δημοκρατικές διαδικασίες, των οποίων έγινε νόμιμη χρήση και αναβλήθηκε η συζήτηση του θέματος. 
Πιστεύω πως με την ενημέρωση των συναδέλφων μου, στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο η εξέλιξη θα είναι θετική.

Ξενοφώντας Καούρας
Δημοτικός Σύμβουλος
Ακτίου -Βόνιτσας
google page rank