Αποκαλυπτικός ήταν ο αερολιμενάρχης του αεροδρομίου στο Ηράκλειο, Γιώργος Πλιάκας.
Μιλώντας στο Κρήτη TV, τόνισε ότι η εταιρεία Thomas Cook, από τα τέλη Ιουλίου, είχε ξεκινήσει συζητήσεις με τους αρμόδιους του αεροδρομίου, προκειμένου να βρουν την βέλτιστη λύση για την επιστροφή των Βρετανών σε περίπτωση που η εταιρεία χρεοκοπήσει!
«Η εταιρεία είχε προετοιμαστεί για το ενδεχόμενο της χρεοκοπίας και είχαν γίνει προσυνεννοήσεις με τους αρμόδιους φορείς», τόνισε ο αερολιμενάρχης εξηγώντας το γεγονός πως δεν δημιουργήθηκαν προβλήματα στην επιστροφή των Βρετανών τουριστών από το αεροδρόμιο του Ηρακλείου σε αντίθεση με το αεροδρόμιο της Κέρκυρας που σχηματίστηκαν ουρές.
Στο μεταξύ, την ίδια περίοδο, ο υπουργός Τουρισμού της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, Χάρης Θεοχάρης είχε συνάντηση με τον CEO της Thomas Cook και σε ανάρτησή του στο twitter σε τελείως διαφορετικό κλίμα έγραφε:
«Είχα την ευκαιρία να συναντηθώ με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Thomas Cook, κ. Peter Fankhauser, στις 25 Ιουλίου, για να συζητήσουμε τις προοπτικές της αμοιβαία επωφελούς συνεργασίας μας.
Ο κ. Fankhauser περιέγραψε λεπτομερώς την κατάσταση της εταιρείας και μας διαβεβαίωσε ότι η Thomas Cook θα παραμείνει μια από τις κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως στον τομέα του τουρισμού.
Η συνάντηση έλαβε χώρα κάτω από ένα πολύ καθησυχαστικό και συνεργατικό κλίμα και η αίσθηση που έλαβα ήταν ότι συνεχίζουμε κανονικά τη μεταξύ μας συνεργασία».
Μετά την κατάρρευση του γιγαντιαίου tour operator και τις δηλώσεις του κ. Πλιάκα, ο υπουργός Τουρισμού εμφανίζεται εκτεθειμένος και οφείλει να δώσει απαντήσεις για το τι είχαν πραγματικά συζητήσει με τον CEO της εταιρείας.
Η mega χρεοκοπία Thomas Cook γεννά ερωτήματα εάν ο υπουργός γνώριζε το ενδεχόμενο όπως το γνώριζε ο αερολιμενάρχης Ηρακλείου και αν ναι, σε ποιες ενέργειες προχώρησε για να βοηθήσει στον απεγκλωβισμό των χιλιάδων πελατών της εταιρείας.