Τετάρτη 1 Ιουλίου 2020

Παλιάμπελα: Η εγκατάλειψη στο μεγαλείο της...και η απάντηση του Προέδρου κ. Ρούσου

Το σημείο αυτό βρίσκεται στην είσοδο των Παλιαμπέλων όπως ερχόμαστε από Βόνιτσα στην μεγάλη και απότομη στροφή δεξιά. Πολλοί από μας έχουμε έχουμε σταθεί στο σημείο στο διάβα μας, σήμερα οι εικόνες είναι πολύ άσχημες και φυσικά κανένας δεν σταματάει με αυτό που αντικρίζει. 
Τελικά σε όλα τα χωριά του δήμου μας ειναι τα ίδια,  οι πρόεδροι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα παρα μόνο γνωμοδοτικό  χαρακτήρα έχουν οι αποφάσεις τους και το λόγο έχει ο Δήμος.  












Δημοσίευση στο fb Παλιάμπελα Το Χωριό Μας



ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ Ο ΤΟΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΜΑΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΔΩΡΑΕΑ ΤΟΥ ΛΑΚΗ ΣΕΡΔΕΝΕ 






ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΩΝ ΠΑΛΙΑΜΠΕΛΩΝ 
Κύριε διοικητα δεν εξαφανίστηκα,απλός είχα αγώνα στον Μπέκα και μετά γιορτή του ανηψιού και τώρα έχω χρόνο να απαντήσω...
1) σαν πρόεδρος της κοινότητας παλιαμπελων από τα χρήματα που έχω να διαχειριστω εγώ για το χωριό δεν χάλασα για το γήπεδο παλιαμπελων ούτε ένα ευρώ....έχει αναλάβει την συντήρηση το κέντρο μέριμνας και τον ευχαριστούμε μέχρι τώρα πάνε όλα καλά....2)θα συμφωνήσω απόλυτα με την ανάρτηση σου ,αλλά ξέχασες να πεις πόσα χρόνια είναι έτσι για να φτάσει στο σημείο να είναι ζούγκλα....
3)από το δήμο ΘΑ ΘΑ πάρουμε δεν τα πήραμε ακόμα σαν κοινότητα μια πάγια προκαταβολή έτσι λέγεται ένα ποσό για τις ανάγκες του χωριού,της καθημερινότητας...αυτά δεν τα έχουμε πάρει ακόμα....
4 )σαν πρόεδρος έχω βάλει αρκετά μεροκάματα και τα έχω πληρώσει από την τσέπη μου...( Αν θες μπορώ να στο αποδείξω και αύριο το πρωί)....πριν από το Πάσχα μέχρι και σήμερα....
5 ) δυστυχώς δεν έχω την οικονομική ευχέρεια να πληρώνω άλλο από την τσέπη μου....
6)ήταν και είναι από τις πρώτες προτεραιότητες η καθαριότητα και ειδικά αυτό το σημείο και η είσοδος δεξιά και αριστερά από το χωριό
7)εδώ και αρκετό καιρό έχω συζητήσει και ζητήσει από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο εργάτες για την καθαριότητα και συμφωνήσαμε να περιμένουμε τα οκταμηνα που θα πάρει ο Δήμος Ακτίου-Βόνιτσας .. λίγη υπομονή δεν βλάπτει....
8) θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την δημοσίευση γιατί βλέπω σε ενδιαφέρει το χωριό σου και θα ήθελα αν κάτι ξεχνάω ή κάτι δεν κάνω καλά ή έχεις και καμιά άλλη πρόταση.... Ας είναι και μέσο Facebook να το συζητάμε...
9) τέλος θα ήθελα να πω .....
Μήπως θα μπορούσες να βοηθήσεις να διοργανώσουμε μια εθελοντική εργασία και να συμμετέχετε και εσείς σαν υπηρεσία με τον εξοπλισμό σας....βάλε και εσύ λίγο πλάτη για το χωριό σου...... ευχαριστώ....
Πάντα στην διάθεση σου...
google page rank