Με αργούς ρυθμούς προχωρά η υλοποίηση του νέου ΕΣΠΑ 2014-2020 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ. Σημαντικά οδικά και σιδηροδρομικά έργα περιμένουν στην ουρά και θεωρούνται κρίσιμα για την ολοκλήρωση του βασικού συγκοινωνιακού δικτύου της χώρας.
ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ
Στα οδικά έργα, όπως αναφέρει το ypodomes.com, έχουμε ως κορυφαίο έργο τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος που μέχρι τώρα έχει προχωρήσει στη δημοπράτηση 3 από τα συνολικά 8 τμήματα του έργου.
Στα υπόλοιπα έχουμε την εργολαβία-σκούπα στον Αυτοκινητόδρομο Άκτιο - Αμβρακία, το νότιο τμήμα του Ε65 Λαμία - Ξυνιάδα, την Παράκαμψη Χαλκίδας κ.α...
Αυτά τα έργα προς το παρόν δεν έχουν ξεκινήσει να υλοποιούνται πέραν των 3 εργολαβιών του Πάτρα – Πύργος.
ΤΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ
Εδώ, δυστυχώς κανένα έργο του Νέου ΕΣΠΑ 2014-2020 δεν έχει εκκινήσει. Ποια έργα είναι αυτά; έχουμε τις εργολαβίες για την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη, την εργολαβία επιδομή-ηλεκτροκίνηση Ροδοδάφνη – Ρίο, την εργολαβία στο τμήμα Ρίο-Λιμένας Πατρών (στο οποίο ακόμα δεν έχει αποφασιστεί η τελική χάραξη), η επέκταση του Προαστιακού Σιδηρόδρομου στο Λαύριο, η αναβάθμιση στο τμήμα ΣΚΑ-Οινόη.
Την ίδια εικόνα συναντάμε τόσο στα έργα περιβάλλοντος όσο και στα σημαντικά Περιφερειακά έργα που μέχρι τώρα αναλώνονται στις εντάξεις έργων με τις δημοπρατήσεις να έπονται.
sinidisi