Τρίτη 30 Αυγούστου 2016

Τάσος Τσοκάνης: ''Με επιμονή και υπομονή φτάνεις στην επιτυχία''

Καλεσμένος της εκπομπής ''ΟΛΑ Sports and VoiceBet'' και του Παρασκευά Μάζη, μέσα από τη συχνότητα του ''Αχελώος fm 98.4'' βρέθηκε ο Τάσος Τσοκάνης, πρώην παίχτης του Αστέρα Τρίπολης και νυν Παναιτωλικού.

Στην διάρκεια της κουβέντας μας, μιλήσαμε για τις πρώτες του εντυπώσεις από τη νέα του ομάδα, τις φιλοδοξίες που έχει για το μέλλον, τι τον έκανε να ασχοληθεί με τον αθλητισμό, για τις ομάδες που έπαιξε μέχρι σήμερα, τις εξελίξεις του ελληνικού πρωταθλήματος και όχι μόνο...
Αναλυτικά, τα όσα είπε:

-Για το πως νιώθεις στη νέα σου ομάδα - Πρώτες εντυπώσεις: Συνεχίζουμε στα ίδια χρώματα. Ίδια και με τον Αστέρα. Σίγουρα, είμαι πολύ χαρούμενος που ανήκω στην οικογένεια του Παναιτωλικού. Είναι ένας ιστορικός σύλλογος. Πιστεύω, πως όλοι θα ήθελαν να βρίσκονται στη θέση στην οποία είμαι. Θέλω, να πω ότι θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να κάνω περήφανους, όλους εκείνους που με επέλεξαν να έρθω στην ομάδα. Ο κ.Κωστούλας είναι ένας απίστευτος άνθρωπος που έχει προσφέρει πολλά στον τόπο και την ομάδα, εξαιρετικός άνθρωπος. Σίγουρα, η παρουσία γενικά μίας τέτοιας διοίκησης δεν με έκανε να το σκεφτώ δεύτερη φορά. Ευχαριστώ, όλους θερμά για αυτή την ευκαιρία που μου έδωσαν. Ο κ.Μαντζουράκης ένας αξιόλογος άνθρωπος, έχει προσφέρει πολλά στο ελληνικό ποδόσφαιρο και έχει να προσφέρει πολλά ακόμη. Εγώ, δεν τον γνώριζα όμως με αυτά που έχω δει εδώ και μία εβδομάδα αντιλαμβάνομαι το μέγεθος των γνώσεών του. Τον έχω πολύ ψηλά.

-Για τις φιλοδοξίες που έχεις για το μέλλον: Εντάξει, σίγουρα όσο πιο μικρός ξεκινήσεις, τόσο καλύτερα είναι και συνήθως μπορεί να είναι στο μέλλον τα πράγματα. Πλέον, έχω φτάσει σε ένα επίπεδο που δεν το περίμενα, ούτε εγώ ο ίδιος. Ένα επίπεδο που δεν το φανταζόμουν ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα. Κυρίως, που έπαιξα με τον Αστέρα στην Ευρώπη. Είναι κάτι το οποίο εύχομαι στον κάθε επαγγελματία παίχτη. Είναι ένα πολύ καλό πράγμα. Κυριολεκτικά, το κάτι άλλο. Εξ αρχής δεν το σκεφτόμουν. Προέκυψε στη πορεία και ήταν κάτι χαρούμενο. Αν και στην αρχή υπήρξε η σχετική δυσκολία, πολύ σύντομα προσαρμόστηκα κι εγώ και οι υπόλοιποι. Δεν ήταν η πρώτη χρονιά για τον Αστέρα, οπότε για τους συμπαίχτες μου τα πράγματα ήταν σαφώς πιο άνετα. Η χαρά είναι μεγαλύτερη όταν επαρχιακές ομάδες πάνε τόσο μπροστά.
Ο Παναιτωλικός τα τελευταία χρόνια έχει βάλει τις βάσεις. Πριν δυο χρόνια από ατυχείς συγκυρίες δεν πήγε Ευρώπη. Έχουμε το κόσμο στο πλευρό μας, για το κάτι παραπάνω.

-Για τον λόγο που ασχολήθηκε με τον αθλητισμό-ποδόσφαιρο: Από μικρό παιδί, έπαιζα στα τοπικά, είμαι από την Εύβοια. Ύστερα, ξεκίνησε η επαγγελματική καριέρα αρχής γενομένης από τον Ηρακλή Ψαχνών, ο οποίος ανέβηκε από τη Γ' στη Β' κάπου εκεί ανέβηκα κι εγώ προσωπικά. Η ομάδα κάθε χρόνο ανεβαίνει κατηγορία, τη νέα σεζόν στο τοπικό. Δυσάρεστο για κάθε ομάδα που φτάνει κάπου εκεί. Σίγουρα, η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει. Για το γεγονός, πως θα βρεθώ απέναντι σε πρώην μου ομάδες, αισθάνομαι κάπως περίεργα, αλλά πλέον ανήκω εδώ στο Αγρίνιο και τον Παναιτωλικό. Είμαι της άποψης, πως αντίπαλοι είμαστε με όλους μόνο για 90 λεπτά. Από εκεί και έπειτα, ούτε να χωρίσουμε κάτι, ούτε αυτό που λένε αρκετοί πως μερικοί δεν μιλάμε μεταξύ μας. Αρκετοί άνθρωποι στις μέρες μας, τα παρεξηγούν όλα. Όσον, αφορά τον Απόλλων Σμύρνης, έχω να πω ότι λαμβάνει μέρος τη νέα σεζόν σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα. Μακάρι, να ανέβουν τους αγαπάω όλους. Αν και έκατσα μόλις έναν χρόνο δέθηκα αρκετά και ειλικρινά θα ήθελα κάποια στιγμή να επιστρέψω εκεί. 

-Για το ενδεχόμενο μείωσης των ομάδων της Super League: Ο κάθε άνθρωπος έχει τη δική του άποψη, αλλά εγώ πιστεύω πως όσες περισσότερες ομάδες τόσο καλύτερα. 

-Για την μη έξοδο του Αστέρα Τρίπολης στην Ευρώπη: Η αλήθεια είναι πως η χρονιά που πέρασε δεν ήταν αυτή που έπρεπε. Καθαρά αρνητική. Διάφορες καταστάσεις, διάφοροι παράγοντες έφεραν αυτό το αποτέλεσμα. Όμως, οι άνθρωποι που την περιβάλλουν και ο κόσμος την αγαπά και δεν την φοβάμαι θα βρει άμεσα τον δρόμο της. Μη ξεχνάμε, ότι η επιστροφή της Α.Ε.Κ. άλλαξε πολλά στις πρώτες θέσεις, αλλά και τις ομάδες που βγήκαν στην Ευρώπη.

-Για την επιστροφή μεγάλων ομάδων, όπως η Α.Ε.Κ.: Αλλάζουν πολλά πράγματα και αυτό το δείχνει με την δυναμική επιστροφή. Έχει βάλει τις βάσεις για καλύτερα πράγματα τη νέα σεζόν. Γενικά, παρατηρούμε πολλές ιστορικές ομάδες να ξεκινούν κυριολεκτικά από το μηδέν. Θεωρώ, πως κοιτάζουν το συμφέρον τους. Πιστεύουν, πως μόνο έτσι μπορεί να γίνει η αναγέννηση. Είδατε, τι έγινε με τον Ηρακλή που έπεσε, ανέβηκε αλλά και πάλι έχει προβλήματα.

-Για τα μεγάλα φιλικά του Παναιτωλικού: Εντάξει, τέτοια φιλικά μας δίνουν ένα έξτρα κίνητρο, είναι όμως καθαρά φιλικές αναμετρήσεις, για να δούμε σε τι κατάσταση είμαστε, τι πρέπει να αλλάξουμε, τι πρέπει να δουν με το παραπάνω οι προπονητές. Θα τα χαρούμε, μαθαίνοντας όμως μέσα από αυτά. Να πάρουμε εμπειρίες για το μέλλον.

-Για την Εθνική Ελλάδος: Σίγουρα, για όλους τους Έλληνες ποδοσφαιριστές είναι τιμή να βρεθείς με το εθνόσημο στο στήθος και να βοηθήσεις από μέσα την ομάδα της χώρας σου. Έχω σαν στόχο την Εθνική. Έχουμε δει πως τα δυο περίπου τελευταία χρόνια έχει αρκετά νέους ποδοσφαιριστές και αυτό δίνει ώθηση και σε νεότερους. Παρά, την πτώση που υπήρξε θεωρώ πως ήδη σηκώνει κεφάλι, για την επόμενη πρόκληση. 

-Για το Euro 2016: Φυσικά, έχω προλάβει να παρακολουθήσω αγώνες. Η μεγάλη έκπληξη είναι η Ουαλία για εμένα. Όμως, ένα βήμα πριν το τέλος. Ο πιο τυχερός θα σηκώσει τη κούπα. Εγώ, προσωπικά, εξ αρχής υποστήριζα την Ισλανδία. Δεν παίζουν απλά τα μεγάλα ονόματα. Όποιος, έχει ψυχή προχωρά πολλές φορές πιο πολύ. 

-Για τα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα: Το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο έχει μία άνθηση. Όλες οι ομάδες κάνουν μεταγραφές. Θεωρώ, πως το Αγγλικό ποδόσφαιρο απέδειξε πόσο διαφορετικό είναι, είδαμε μία μικρομεσαία ομάδα να κατακτά το πρωτάθλημα. Αυτή είναι η ομορφιά του ποδοσφαίρου. Ανάμεσα, σε Ζοσέ Μουρίνιο και Πεπ Γκουαρδιόλα ψηφίζω τον δεύτερο. Μεταξύ, Κριστιάνο Ρονάλντο και Λιονέλ Μέσι, επίσης τον δεύτερο. 

-Για το μήνυμα που στέλνει σε νέους που θέλουν να ασχοληθούν με το ποδόσφαιρο: Εγώ θέλω να πω σε αυτά τα παιδιά, πως όλοι ξεκινάμε από το ίδιο σημείο. Κι εγώ ξεκίνησα από πολύ χαμηλά, για να φτάσω εδώ και να ονειρεύομαι και άλλα, εφόσον πραγματοποιώ σκληρές προπονήσεις και ακολουθώντας έναν σωστό τρόπο ζωής. Οι κόποι ανταμείβονται χρόνο-χρόνο μην τα περιμένουμε όλα από τη πρώτη στιγμή.
google page rank