Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Από τα Ακαρνανικά βουνά το νερό ΚΟΡΠΗ σε επτά αγορές του εξωτερικού!!!

ΤΟΥ ΚΟΣΜΑ ΖΑΚΥΝΘΙΝΟΥ
kzakinthinos@pegasus.gr
Σε κάθε γωνιά της χώρας και σε 7 βασικές αγορές του εξωτερικού κατευθύνεται ο «θησαυρός της χώρας», που δεν είναι άλλος από τα περίφημα νερά της Αιτωλοακαρνανίας που αναβλύζουν από τη φημισμένη -για τις πηγές- περιοχή Κορπή,στα Ακαρνανικά Βουνά. Ήδη, από τις αρχές του 20ού αιώνα το νερό Κορπή αποτελεί το πλέον δημοφιλές νερό για τις ιαματικές και θεραπευτικές του ιδιότητες, ενώ η φήμη του επεκτείνεται διαρκώς και εκτός των «τοιχών»!
Το ολότελα φυσικό και προστατευμένο περιβάλλον, σε μια περιοχή με παρθένες εκτάσεις απαλλαγμένη από κάθε είδους ανθρώπινη παρέμβαση, αποτέλεσαν διαβατήριο για το Κορπή, καταλαμβάνοντας τις διεθνείς αγορές σε παγκόσμια κλίμακα. Σήμερα, στις κύριες χώρες εξαγωγής περιλαμβάνονται οι: Αγγλία, Γερμανία, Κύπρος, Αλβανία, Αυστρία, το Βέλγιο και η Ολλανδία. Ετησίως, εκατοντάδες επισκέπτες απ' όλη τη χώρα καταφθάνουν στις ενεργειακές πηγές, προκειμένου να αντιμετωπίσουν προβλήματα στα νεφρά, υψηλή πίεση και άλλα παρόμοια συμπτώματα.
Το 1993 η εταιρεία Μεταλλικά Νερά Κορπής ΑΒΕΕ ενσωματώνεται στον όμιλο Nestle, ενώ το 1995 μπαίνει σε λειτουργία το νέο εργοστάσιο Φυσικού Μεταλλικού Νερού Κορπή στην Βόνιτσα, στην ορεινή περιοχή Μοναστηράκι Αιτωλοακαρνανίας. Το εργοστάσιο Κορπή αποτέλεσε μια σημαντική επένδυση ύψους 4,5 δισ. δραχμών τότε, με στόχο να μεταφέρει με τον πιο αγνό τρόπο το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Κορπή κοντά σε όλους τους κατοίκους της Ελλάδας. Το εργοστάσιο ακόμα και σήμερα διασφαλίζει την άριστη ποιότητα του Φυσικού Μεταλλικού Νερού Κορπή, καθώς εφαρμόζονται συστήματα ποιότητας και ασφάλειας τροφίμων, τα οποία προσαρμόζονται στο NQMS και το FSMS.
Επενδύσεις
Στο εργοστάσιο από το 1993 έως σήμερα, έχουν πραγματοποιηθεί συνολικές επενδύσεις ύψους 26 εκατ. ευρώ, ενώ εν μέσω της κρίσης (2010-2011) πραγματοποιήθηκαν επενδύσεις ύψους 3 εκατ. ευρώ, γεγονός που αποδεικνύει τη δέσμευση της Nestle στην ποιότητα, αλλά και το μακροχρόνιο επιχειρηματικό της πλάνο για την ελληνική αγορά. Σήμερα το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Κορπή είναι μια από τις κυριότερες μάρκες νερού στην ελληνική αγορά, προσφέροντας ποικιλία προϊόντων που καλύπτουν τη βασική ανάγκη για ασφαλή ενυδάτωση, με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Συγκεκριμένα, το μη-ανθρακούχο Φυσικό Μεταλλικό Νερό Κορπή κυκλοφορεί σε συσκευασίες PET 1.5lt, 1lt, 0.75lt (Korpi sport max), 0.5lt και 0,5lt παιδική συσκευασία και σε γυάλινη συσκευασία του 1lt. Επίσης, υπάρχει και το ανθρακούχο Φ.Μ.Ν. Κορπή το οποίο κυκλοφορεί σε γυάλινες συσκευασίες με βασικό στόχο να καλύψει την ανάγκη χώνεψης.
«Οι καταναλωτές μας εδώ και χρόνια δείχνουν μεγάλη εμπιστοσύνη στο Κορπή και χάρη σε αυτούς κατάφεραμε μέσα σε μια δύσκολη περίοδο να κερδίσουμε σημαντικό μερίδιο αγοράς» όπως επισημαίνει στην «ΗτΣ» ο Country Βusiness Manager της Nestle Waters, Κωνσταντίνος Κούτσας, τονίζοντας πως επειδή το Κορπή θέλει να μένει δίπλα στους καταναλωτές του ειδικά σε περιόδους κρίσης, έχει προβεί ήδη από το 2012 σε αναπροσαρμογή των τιμών προς τα κάτω, προσπαθώντας να ανταποκριθεί στις δυσκολίες της ελληνικής κοινωνίας».
Το Κορπή έχοντας ήδη συνεργασία με την αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία «Συμμαχία για την Ελλάδα», σκοπεύει εντός του 2014 να ενισχύσει την καμπάνια «Discover Greece», με την προσθήκη νέων προορισμών.
Συγκεκριμένα, το Κορπή συνεχίζει να συμβάλει στην ανάπτυξη του τόπου μας, φιλοξενώντας στις ετικέτες του έξι νέους προορισμούς (Ακρόπολη, Λευκός Πύργος, Δελφοί, Λίμνη Πλαστήρα, Αχέροντας και Κεφαλλονιά). Με αυτόν τον τρόπο καλεί τους ξένους τουρίστες να επισκεφτούν την Ελλάδα και να ανακαλύψουν τα μυστικά της, ενώ παράλληλα προσπαθεί να ενδυναμώσει και τους δεσμούς των Ελλήνων με τους εγχώριους προορισμούς και το ελληνικό νερό.
Η Κεφαλλονιά στην ετικέτα
Μάλιστα, παρακολουθώντας τις τελευταίες εξελίξεις όπως διαδραματίζονται στην Κεφαλλονιά, στην προσπάθειά του να στηρίξει την εν λόγω τοπική κοινωνία και να συμβάλει στην ενίσχυση της εικόνας της, το Κορπή ανταποκρίθηκε άμεσα στην έκκληση για εμφιαλωμένο νερό, προκειμένου να συνεισφέρει έμπρακτα στη βασική και ουσιαστική αυτή ανάγκη των συνανθρώπων μας, ενώ μάλιστα από αρχές Μαρτίου θα γίνει προσθήκη της Κεφαλλονιάς στις νέες ετικέτες της.
success story
Το 1993 η εταιρεία Μεταλλικά Νερά Κορπής ΑΒΕΕ ενσωματώνεται στον όμιλο Nestle.
Το 1995 μπαίνει σε λειτουργία το νέο εργοστάσιο Φυσικού Μεταλλικού Νερού Κορπή στη Βόνιτσα.
Η πρώτη επένδυση στο εργοστάσιο Κορπή ήταν ύψους 4,5 δισ. δραχμών.
Εως σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί συνολικές επενδύσεις ύψους 26 εκατ. ευρώ.
Τον Μάρτιο του 2014 θα προστεθεί η Κεφαλλονιά στις ετικέτες, στο πλαίσιο στήριξης της τοπικής κοινωνίας.

imerisia.gr
google page rank