Κυριακή 21 Απριλίου 2019

Ο Ζωγάκης Πέτρος Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Ακτίου-Ακτίου-Βόνιτσας με το Συνδυασμό "Κύμα Αλλαγής" και τον Θανάση Κασόλα

Γνωρίζω τον τόπο μου και τον αγαπώ και επίσης ξέρω τα προβλήματα του . Στις εκλογές που έρχονται, ζητώ τη στήριξή σας ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στο δήμο Ακτίου - Βονίτσης.

Θέλω αρχικά να ευχαριστήσω τον άνθρωπο που με εμπιστεύθηκε να είμαι στο ψηφοδέλτιο νίκης τον Θανάση Κασόλα, όμως θέλω να στείλω και ένα μήνυμα στη γενιά μου. 
Πολλοί με ρωτάτε για ποιο λόγο μπήκα στα κοινά και δεν μένω στη σιγουριά και την ηρεμία των αγροτικών μου εργασιών και της πολύτεκνης οικογενείας μου.
Και η αλήθεια είναι ότι τα χωριά μας και το μέλλον τους δεν μπορείς να τα αλλάξεις από τον καναπέ. Η απογοήτευση και η κριτική από μόνη της δεν αλλάζει κάτι.
Μπαίνω λοιπόν σε μία μάχη, για να δουλέψω σκληρά γι αυτές τις αλλαγές που χρειάζεται ο Δήμος μας και τα χωριά του. 
Δηλώνω την υποψηφιότητα μου με τον συνδυασμό του Υποψήφιου Δημάρχου του Δήμου της Ακτίου - Βονίτσης Αθανάσιου Κασόλα . Μπαίνω και εγώ στην ομάδα για το "ΚΥΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ" για να προσπαθήσουμε όλοι μαζί να πάμε τα χωριά μας ένα βήμα πιο μπροστά.
Ο τόπος πρέπει να γίνει καλύτερος, πρέπει να δουλέψουμε για να δημιουργήσουμε εκείνες τις υποδομές που θα φέρουν την αισιοδοξία στα παιδιά μας .
Στο δίλημμα που έχουμε μπροστά μας, μεταξύ «παλαιού» και «νέου», χωρίς ενδοιασμούς πρέπει να πάμε στο δεύτερο. Σε αυτό το κάλεσμα κανείς μας δεν περισσεύει και κανείς μας δεν πρέπει να μείνει στο περιθώριο.

Σύντομο βιογραφικό

Ο Ζωγάκης Πέτρος γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Κατούνα. 
Γιος του Ευγένιου και της Παρασκευής είναι παντρεμένος και έχει τέσσερα ανήλικα παιδιά. Ζει και δραστηριοποιείται επαγγελματικά στην Δημοτική Ενότητα Μεδεώνος όπου διατηρεί σύγχρονη βιολογική μονάδα.
google page rank