Σάββατο 13 Ιουλίου 2019

Ολγα Κεφαλογιάννη: Είχα συμφωνήσει με τον Μητσοτάκη για το υπουργείο Πολιτισμού

Ξεκάθαρη θέση πήρε η βουλευτής της ΝΔ Ολγα Κεφαλογιάννη σχετικά με το ζήτημα που προέκυψε με την κατανομή των υπουργείων της κυβέρνησης Μητσοτάκη, αναφέροντας ότι είχε συμφωνήσει με τον πρωθυπουργό να αναλάβει τη θέση της υπουργού Πολιτισμού.

Παράλληλα μιλώντας στην τηλεόραση του OPEN TV αναφέρθηκε και στην άρνησή της να αναλάβει το υπουργείο Τουρισμού που της πρότεινε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, τονίζοντας ότι θα βοηθήσει πλέον το έργο της κυβέρνησης από τη θέση του βουλευτή. Αναφέρθηκε με τα καλύτερα λόγια στην νέα υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη. Είναι εξάλλου γνωστό ότι οι κυρίες Κεφαλογιάννη και Μενδώνη διατηρούν άριστες σχέσεις και είχαν στενή συνεργασία η οποία και θα συνεχιστεί και τώρα.
Κεφαλογιάννη: «Είχα κάνει τον κύκλο μου»
«Εχω δουλέψει τα τελευταία 2,5 χρόνια στον τομέα Πολιτισμού. Εκεί ήμουν υπεύθυνη. Ηταν μεγάλη πρόκληση να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του χώρου του πολιτισμού, της τέχνης. Εχω καταθέσει δεκάδες ερωτήσεις στη Βουλή, για τα θέματα των πνευματικών δικαιωμάτων, για τα κλειστά πωλητήρια κι αναψυκτήρια στους αρχαιολογικούς χώρους. Υπήρχε και αντιπολιτευτικό έργο και ένα πρόγραμμα για την επόμενη μέρα. Ημουν έτοιμη να προσφέρω τις γνώσεις και τις δυνάμεις μου σ’ αυτό το χώρο», είπε χαρακτηριστικά η Ολγα Κεφαλογιάννη τονίζοντας αρκετές φορές κατά τη διάρκεια της συζήτησης ότι ο πρωθυπουργός είναι αυτός που κρίνει και αποφασίζει ποιος θα πάει που.
«Ο πρωθυπουργός μου πρότεινε το Τουρισμού. Ενα υπουργείο που είχα θητεύσει από το 2012-2015. Εγώ εκεί είχα κάνει τον κύκλο μου που είχε μετρήσιμα αποτελέσματα και θεωρώ ότι είχα προσφέρει έργο και ήμουν έτοιμη για το επόμενο βήμα. Περίμενα να τοποθετηθεί κάποιος άλλος στο υπουργείο Τουρισμού να δοκιμαστεί, να δουλέψει και να προχωρήσει. Οταν έχουμε κάνει έναν κύκλο πρέπει να δίνουμε την ευκαιρία σε κάποιον άλλο να δοκιμαστεί κι εμείς να κάνουμε κάτι άλλο», συνέχισε μιλώντας στο OPEN TV.
«Είμαι παρούσα στη μεγάλη μάχη του Κυριάκου Μητσοτάκη»
Καταληκτικά η Ολγα Κεφαλογιάννη σημείωσε: «Είμαι βουλευτής καθώς με τίμησαν οι Αθηναίοι με την ψήφο τους. Είμαι παρούσα στην μεγάλη μάχη του Κυριάκου Μητσοτάκη και της κυβέρνησής του για την πολιτική αλλαγή, την ανάπτυξη και την ανάταξη της μεσαίας τάξης».
Αναλυτικά όσα είπε η Ολγα Κεφαλογιάννη:
Πηγή: iefimerida.gr 
google page rank