Το έργο κατασκευάζει η κοινοπραξία Κ/Ξ Ακτωρ Α.Τ.Ε. - J&P Αβαξ Α.Ε. – ΙΝΤΡΑΚΑΤ από τον Ιούνιο του 2013.
Μέχρι σήμερα από τα συνολικά 4.800 μέτρα της μεγάλης Σήραγγας Παναγοπούλας, έχουν διανοιχθεί τα 2.450 δηλαδή λίγο πάνω από το 50%. Το εργοτάξιο της σήραγγας πρόκειται να επισκεφθεί την ερχόμενη εβδομάδα ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Θανάσης Βούρδας.
Τα έργα προχωρούν κανονικά και είναι χαρακτηριστικό πως δεν σταμάτησαν ούτε κατά τη διάρκεια των capital controls.
Το σημερινό φέρνει τον σύγχρονο σιδηρόδρομο μόλις 20 χιλιόμετρα από την πόλη της Πάτρας που αποτελεί το δυτικό άκρο του βασικού σιδηροδρομικού μας άξονα. Είναι η συνέχεια του υπό κατασκευή έργου Διακοπτό-Ροδοδάφνη. Το μήκος του έργου είναι 21,5 χλμ (ΧΘ 91,550-ΧΘ113,00) και συμπεριλαμβάνει το μεγάλο τεχνικό έργο της σήραγγας Παναγοπούλας που έχει μήκος 4,5χλμ (ο κάθε ένας από τους δύο κλάδους).
Το έργο αφορά την κατασκευή της υποδομής διπλής (μελλοντικά ηλεκτροκινούμενης) γραμμής χωρίς ισόπεδες διαβάσεις. Οι στάσεις που θα κατασκευαστούν είναι οι : Ροδοδάφνη, Σελιανίτικα, Καμάρες, Ψαθόπυργος, Αραχωβίτικα.
Ένα από τα θετικά του έργου είναι φυσικά η τόνωση της απασχόλησης στην ευρύτερη περιοχή καθώς η περίοδος κατασκευής του έργου αφορά και τη διάνοιξη της μεγάλης σήραγγας Παναγοπούλας.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com