Τρίτη 26 Μαρτίου 2019

Η Νίκη Φούντα επιβεβαιώνει τις “τιμητικές προτάσεις” αλλά σημειώνει πως δεν θα είναι υποψήφια με τη ΝΔ

Τo agrinionews.gr χθες μετέδωσε πληροφορίες για επαφές της ΝΔ με την πρώην βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας της ΔΗΜΑΡ Νίκης Φούντα για συμμετοχή της στο ψηφοδέλτιο του Νομού
Η κυρία Φούντα σήμερα απάντησε-σχολίασε μέσω facebook. «Διάβασα με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον ανάρτηση ενός site που δηλώνει πως θα είμαι υποψήφια με τη Νέα Δημοκρατία», σημειώνει κάνοντας διπλό φάουλ. Γιατι το site είναι συγκεκριμένο και γιατί δεν προδίκασε συμμετοχή της αλλά αναφέρθηκε σε διεργασίες . Τις οποίες διεργασίες η ίδια επιβεβαιώνει λέγοντας πως η ΝΔ τις έκανε δυο τιμητικές προτάσεις, πριν δυο χρόνια και πριν από αρκετούς μήνες να συμμετέχει στα βουλευτικά ψηφοδέλτια.
«Η συμμετοχή προεκλογικά σε βουλευτικό ψηφοδέλτιο της ΝΔ είναι μια ιδεολογική υπέρβαση που προσωπικά δεν μπορώ να κάνω. Τον Κυριάκο Μητσοτάκη τον εκτιμώ για το κεντροδεξιό μεταρρυθμιστικό προφίλ του αλλά όλη η ΝΔ δεν έχει αυτό το προφίλ, ούτε αυτό το όραμα για την χώρα», σημειώνει .
Μάλιστα η κυρία Φούντα χαρακτηρίζει απαξιωτικό τον παραλληλισμό της με την κομματική πορεία της Κατερίνας Μάρκου την οποία αναφέρει πως δεν εκτιμά πολιτικά. Βέβαια το agriniοnews.gr στην κομματική πορεία αναφέρεται και ουδόλως το αφορά οι μύχιες σκέψεις της κυρίας Φούντα. Η ανάρτηση:

Η ΝΙΚΗ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Διάβασα με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον ανάρτηση ενός site που δηλώνει πως θα είμαι υποψήφια με τη Νέα Δημοκρατία. Για πολλοστή φορά. Πολλοί φίλοι μου τηλεφώνησαν. Η ανάρτηση μάλιστα προχωρά σε παραλληλισμούς της πολιτικής μου πορείας με την Κατερίνα Μάρκου –την οποία δεν εκτιμώ πολιτικά, δεν είναι μυστικό, άρα απαξιωτικούς κατά την ταπεινή μου γνώμη.
Τα ΜΜΕ της Αιτωλοακαρνανίας, με ελάχιστες εξαιρέσεις, μου έχουν φερθεί πολύ καλά. Και μάλιστα με τις όποιες αδυναμίες τους πολιτικές σε πρόσωπα άλλων πολιτικών χώρων, δεν έχω αισθανθεί πως αδικούμαι, παρά ελάχιστες φορές. Το μόνο μου «παράπονο» είναι πως δεν έχει μπει ποτέ κανείς στον κόπο πριν γράψει κάτι για μένα να με πάρει έστω ένα τηλέφωνο.
Στην ουσία του πράγματος: Η ΝΔ όντως μου έκανε δυο τιμητικές προτάσεις. Πριν δυο χρόνια και πριν από αρκετούς μήνες να συμμετέχω στα βουλευτικά ψηφοδέλτια. Στην τελευταία πρόταση, που έγινε και απευθείας από το γραφείο του Κυριάκου Μητσοτάκη και τον ίδιο και που θεωρώ πιο σημαντική και άκρως τιμητική, απάντησα αρνητικά και το ξέρουν όλοι. Άρα δεν καταλαβαίνω προς τί τα δημοσιεύματα.
Η συμμετοχή προεκλογικά σε βουλευτικό ψηφοδέλτιο της ΝΔ είναι μια ιδεολογική υπέρβαση που προσωπικά δεν μπορώ να κάνω. Τον Κυριάκο Μητσοτάκη τον εκτιμώ για το κεντροδεξιό μεταρρυθμιστικό προφίλ του αλλά όλη η ΝΔ δεν έχει αυτό το προφίλ, ούτε αυτό το όραμα για την χώρα. Και προεκλογικά τουλάχιστον πρέπει να έχουμε όραμα για το πώς θέλουμε αυτή την χώρα. Όλοι όσοι λένε πως ιδεολογίες δεν υπάρχουν πρέπει να διαψευστούν. Όσοι θεωρούν πως στην Ελλάδα οφείλει να επικρατήσει δικομματισμός πρέπει να διαψευστούν. Και προσωπικά έχω κουραστεί και πλέον απομακρυνθεί από όλα τα ψευτοδιλήμματα που τεχνηέντως δημιουργούνται και βρέθηκα μπροστά τους και στο παρελθόν, μόνο και μόνο επειδή δεν θέλω να υπηρετήσω κάποια από τις δυο βασικές «επιλογές» στην χώρα τούτη.
Δεν θα είμαι υποψήφια με τη ΝΔ. Και δεν πιστεύω σε προεκλογικές μεταπηδήσεις. Αντιθέτως πιστεύω βαθιά, όπως έχω τονίσει με κάθε τρόπο και τόνο, σε ευρύτερες συνεννοήσεις βάσει προγραμμάτων μετεκλογικές –αυτές που γίνονται σε όλες τις φυσιολογικές χώρες. Και σε εθνικές συνεννοήσεις σε πολύ σημαντικά θέματα. Κουλτούρα που φαντάζει σενάριο επιστημονικής φαντασίας για εμάς. Όπως πιστεύω και σε σοβαρούς ανθρώπους που δεν χαϊδεύουν αυτιά, που δουλεύουν σκληρά για τον τόπο τους και δεν αρέσκονται σε ρουσφετολογικές πρακτικές και λαϊκισμούς.
Αυτά πίστευα, πιστεύω και θα πιστεύω.
Χρόνια πολλά σε όλους! –γράφω αρκετές ώρες μετά το δημοσίευμα αυτή την απάντηση, μιας και η βαρύτητα της ημέρας δεν επέτρεπε κάτι άλλο…
google page rank