Πέμπτη 11 Απριλίου 2019

45ΡΑ ΑΠΟ ΗΠΕΙΡΟ ΞΕΣΠΑΕΙ – ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΓΚΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΓΕΡΟΝΤΟΚΟΡΗ…

Γεροντοκόρη σαραντάρα 
Επέστρεψα στο πατρικό των γονιών μου που βρίσκεται σε ένα χωριό της Ηπείρου πριν πέντε χρόνια λόγω προβλημάτων υγείας του πατέρα μου και δικών μου οικονομικών προβλημάτων. 
Στην αρχή νόμιζα ότι θα καταφέρω να λύσω τα προβλήματα μας, υγείας και οικονομικά, σύντομα. 
Δυστυχώς όμως από τότε που ήρθα δεν έχω καταφέρει να δώσω μια λύση και όλα πάνε από το κακό στο χειρότερο. 
Μέσα σε όλα αυτά δεν μπορώ να βρω και σύντροφο. 
Και πως να δεσμευτώ όταν έχω άλυτα προβλήματα που δημιουργούν μια χάλια ψυχολογία. 
Πως να ξεφύγω από αυτή την κατάσταση. 
Τελευταία άρχισα να πιστεύω πως δεν θα ξανά βρω σύντροφο ποτέ. 
Τελευταία άρχισα να πιστεύω πως θα μείνω για πάντα 40αρα γεροντοκόρη με τους γονείς και τα προβλήματα τους. 
Τι να κάνω? 
Θέλω να σας ακούσω

Στην Ήπειρο και δεν μπορείς να βρεις γκόμενο με τόσους αρχιτσέλιγκες; 
Ντύσου όμορφα, περπάτα τσαχπίνικα και κάνε μια γύρα στα βοσκοτόπια. 
Είμαι σίγουρος, ότι θα γοητεύσεις πολλά μουστάκια…
Ειλικρινά τώρα υπάρχει ο όρος «γεροντοκόρη» ακόμα?
 βρε μπράβο όσο πάει και δεν εξελισσομαστε…το γεροντοκόρη είναι πιο παρωχημένο και ξεπερασμένο και από τον όρο «τρελος» για τους ψυχασθενείς… Συμφωνείτε;
Για κάποιους της κλάσης των 40+ είναι πολύ οικεία λέξη…
 Εμού συμπεριλαμβανομένου… Συμφωνείτε;
Όπως το περιγράφεις, το πρόβλημά σου δεν είναι το να βρεις σύντροφο αλλά τα προβλήματα των γονέων σου.
Πολύ απλά θα σου πω ότι όσο τα προβλήματα των γονέων σου είναι και δικά σου, προκοπή στα προσωπικά σου, εννοώ ουσιαστική προκοπή, δε θα μπορέσεις να δεις.
Αν μπορέσεις να αποκτήσεις δικό σου »χώρο», παραμερίζοντας τα προβλήματα των δικών σου, το ξανασυζητάμε.
Αυτό το «γεροντοκορη» μου έβγαλε το μάτι ωρη Φιλενάδα. Λοιπόν, μαθαίνω πως στην Ήπειρο υπάρχουν πολλοί άνδρες που ψάχνουν σύντροφο. Πρέπει να βρεις τρόπο να δικτυωθείς και λίγο παρα περα. Και να μην ντρέπεσαι να λες πως θα ήθελες να γνωρίσεις καποιον, θελω να πω, ενημέρωσε και κανέναν άνθρωπο γύρω σου. Κακός δεν υπάρχει φόρουμ ειδικά για Ηπειρώτες, μήπως να το ξεκινήσεις εσύ;
Εγώ όταν λέω ότι είμαι μόνιμα 23 δεν με πιστεύει κανείς, λες να πιστέψουν εσένα ότι θα μείνεις για πάντα 40;
(Δεν είδα να σχολιάζει κανείς την ηλικία, γι’ αυτό επενέβην :p ) Κάνε αυτό που πρότεινε ο Μακεδόνας, αλλά δεν φτάνει να ντυθείς όμορφα στα βοσκοτόπια.
Φτιάξε και μια πίτα να κολατσίσει κατι τις ο αρχιτσέλιγκας!!!

google page rank