Δευτέρα 8 Απριλίου 2019

Η Σπυριδούλα Ζερβούλη υποψήφια σύμβουλος στο τοπικό ψηφοδέλτιο Παλαίρου με το συνδυασμό "Δύναμη Πολιτών" και υποψήφιο Δήμαρχο τον Γιώργο Αποστολάκη

Η αγάπη μου για την Πάλαιρο αλλά και η εμπιστοσύνη μου στον Γιώργο Αποστολάκη είναι δύο από τους σημαντικότερους λόγους που με έκαναν να δεχτώ την πρόταση του να είμαι υποψήφια σύμβουλος στο τοπικό ψηφοδέλτιο με το συνδυασμό Δύναμη Πολιτών στις εκλογές του Μαΐου. 
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Πάλαιρο, και είμαι εικαστικός, ζωγράφος και αγιογράφος. Έχω τελειώσει τη σχολή Σχεδίου - Ζωγραφικής ΑBC του Παρισιού, τη σχολή αγιογραφίας της Μητρόπολης του Μεσολογγίου, σπουδάζω κιθάρα και φωνητικά στην Ιόνια Μουσική Σχολή Πρέβεζας και είμαι πρόεδρος του Εικαστικού Πολιτιστικού Συλλόγου Παλαίρου ΧΡΩΜΑΤΑ. Διδάσκω σχέδιο, ζωγραφική και αγιογραφία στην Πάλαιρο , σε χωριά του Δήμου Ακτίου Βόνιτσας, στον Μύτικα και στην Αμφιλοχία. 
Τα τελευταία τρία χρόνια σαν πρόεδρος του Εικαστικού Πολιτιστικού Συλλόγου Παλαιρου ΧΡΩΜΑΤΑ αλλά και σαν δασκάλα του Εικαστικού εργαστηρίου προσπαθήσαμε και πιστεύω ότι καταφέραμε να αναδείξουμε πολιτιστικά την Πάλαιρο με τις διάφορες εκδηλώσεις τέχνης και πολιτισμού καθώς επίσης και με τις επιτυχημένες συμμετοχές των παιδιών της Παλαιρου σε εκθέσεις ζωγραφικής αποσπώντας βραβεία και επαίνους. 
Η στήριξη σας θα μου δώσει τη δύναμη να συνεχίσω να προσφέρω στον πανέμορφο τόπο μας. 
Μετά τιμής Σπυριδούλα Ζερβούλη Εικαστικός, ζωγράφος, αγιογράφος και Πρόεδρος του Εικαστικού Πολιτιστικού Συλλόγου Παλαιρου ΧΡΩΜΑΤΑ
google page rank