Πέμπτη 4 Απριλίου 2019

Ο Ανδρέας Καλαντζής απο το Θύρρειο υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Ακτίου -Βόνιτσας με τον συνδυασμό "Δύναμη Πολιτών" και το Γιώργο Αποστολάκη

Ονομάζομαι Ανδρέας Καλαντζής. Γεννήθηκα στις 29/4/1991 και μεγάλωσα στην Βόνιτσα. 

Η καταγωγή μου είναι από το Θύρρειο Αιτ/νίας. Οι γονείς μου είναι ο Κων/νος Καλαντζής, η Ευαγγελία Χρηστιά, έχω και μία μικρότερη αδερφή, την Αναστασία. Είμαι απόφοιτος του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών και εργάζομαι σε μεγάλη πολυεθνική εταιρία. 
Η ενασχόληση μου με την πολιτική ξεκίνησε από τα μαθητικά και εν συνεχεία από τα φοιτητικά μου χρόνια, όπου και διετέλεσα στην ΠΑΣΠ υπεύθυνος του τμήματος Αξιοποίησης Φυσικών Πόρων & Γεωργικής Μηχανικής από το 2012-2015 καθώς και εκπρόσωπος του φοιτητικού συλλόγου στην Γενική Συνέλευση τμήματος. 
Μια από τις αγαπημένες μου φράσεις είναι : «Μην μένεις πίσω απ’ τις εξελίξεις». Θεωρώ καθήκον μου να θέσω στην κρίση των συνδημοτών μας την υποψηφιότητά μου ως δημοτικός σύμβουλος,  με τον συνδυασμό του υποψηφίου Δημάρχου κ. Γεώργιου-Θεόδωρου Αποστολάκη , «ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΛΙΤΩΝ».
Η συμμετοχή μου στην επερχόμενη εκλογική διαδικασία του Μαΐου είναι το έναυσμα της συμμετοχής της ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ στα κοινά του τόπου μας. Θα πρέπει να κινηθούμε σε κοινή ρότα ανάπτυξης και ευημερίας, να αφουγκραστούμε τα προβλήματα που ταλανίζουν την κοινωνία και να δώσουμε αναπτυξιακές λύσεις σε θέματα που αφορούν τον πρωτογενή τομέα, τον τουρισμό, τον πολιτισμό. Η πολιτική μας θα πρέπει να είναι ανθρωποκεντρική με ΟΡΑΜΑ αλλά και ΡΕΑΛΙΣΜΟ.
Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ και η ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ θα είναι οι έννοιες που θα μας συντροφεύουν.
Η συμμετοχή στην γιορτή της δημοκρατίας είναι χρέος όλων μας.
Γίνε και εσύ αρωγός αυτής της προσπάθειας..
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Με τον συνδυασμό του υποψηφίου Δημάρχου Γιώργου Αποστολάκη «Δύναμη Πολιτών».
Ανδρέας Κ. Καλαντζής
google page rank