Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017

Η επένδυση με τα υδροπλάνα μπαίνει στον πάγο και αυτό το καλοκαίρι.


Σύμφωνα με την Capital.gr σε άρθρο του Δημήτρη Δελεβέγκου, αναφέρει ότι τα υδροπλάνα δεν πρόκειται να δραστηριοποιηθούν ούτε το φετινό καλοκαίρι, αφού μόνο ένα περιορισμένο δίκτυο από αυτά θα λειτουργήσει σε πιλοτικό στάδιο, και αυτό με το καλό σενάριο όπως αναφέρει χαρακτηριστικά.


Όπως αποκάλυψε το "Κεφάλαιο” του περασμένου Σαββάτου, έχει εξαντληθεί κάθε περιθώριο υπομονής των ξένων επενδυτών που είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον να τοποθετηθούν στην ανερχόμενη αγορά των μεταφορών με υδροπλάνο. Στους επενδυτές από την αλλοδαπή, που, πλέον, κοιτούν την Ελλάδα με το… κιάλι, συγκαταλέγονται σχήματα από την Ιαπωνία, την Κροατία, τη Γερμανία και την Μεγάλη Βρετανία που σχεδίαζαν να επενδύσουν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για τη δραστηριοποίηση στην εγχώρια αγορά.
........


"Μέτα από τόσους μήνες σε αναμονή, οι ξένοι επενδυτές έχουν εγκαταλείψει τα όποια σχέδια για την υλοποίηση τοποθέτησης στα ελληνικά υδροπλάνα. Και αυτό το καλοκαίρι είναι χαμένο, καθώς θεωρείται απίθανη η αδειοδότηση και θέση σε λειτουργία επαρκούς αριθμού υδατοδρομίων ώστε να δημιουργηθεί δίκτυο, ενώ το νομοσχέδιο Σπίρτζη αποθαρρύνει την επενδυτική πρωτοβουλία" σημειώνει στο Capital.gr ο Νίκος Χαραλάμπους, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Seaplanes.

Να σημειωθεί ότι ο ΣΕΒ, σε πρόσφατη μελέτη του, σημειώνει ότι η υλοποίηση ολοκληρωμένου δικτύου υδροπλάνων αποτελεί ένα από τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα που έχει ανάγκη η Ελλάδα.

google page rank