Παρασκευή 18 Μαΐου 2018

Τέλος ο Παναγιωτίδης απο τον ΑΟ Παλαίρου

Έπειτα από 2 και πλέον χρόνια πετυχημένης πορείας λύθηκε η συνεργασία του προπονητή Παναγιωτίδη Κυριάκου και του Αθλητικού ομίλου της Παλαίρου.
Η Συνεργασία είχε ξεκινήσει τον Απρίλιο του 2016 λίγο πρίν ξεκινήσει η ομάδα της υποχρεώσεις στους αγώνες play-out της Α΄ κατηγορίας και έμελλε να ολοκληρωθεί μετά από 2 χρονιές
Στα αξιοσημείωτα της Συνεργασίας η έναρξη και επιτυχή λειτουργία των τμημάτων υποδομής της ομάδας αποτελώντας την πολυτιμότερη παρακαταθήκη των πρωτεργατών της.
Το Δ.Σ του Α.Ο ΠΑΛΑΙΡΟΥ ευχαριστεί θερμά τον Κυριάκο Παναγιωτίδη και του εύχεται καλή συνέχεια στο προπονητικό του έργο όπου και αν βρεθεί στο μέλλον.
Ο προπονητής Κυριάκος Παναγιωτίδης δήλωσε επίσης 
Μετά από δύο και πλέον χρόνια καθημερινής εργασίας προπονώντας την Ανδρική ομάδα, είτε τα τμήματα υποδομής (ΑΚΑΔΗΜΙΑ) και κατόπιν ενός προσωπικού απολογισμού των πεπραγμένων αλλά και των επιτεχθέντων στόχων θεώρησα ότι ήρθε η στιγμή της αποχώρησης μου από την τεχνική ηγεσία του Α.Ο ΠΑΛΑΙΡΟΥ.
Κατά την θητεία μου στην Α.Ο ΠΑΛΑΙΡΟΥ ΤΙΠΟΤΑ δεν θα είχε επιτευχθή δίχως τον σωστό προγραμματισμό της διοίκησης και δια του προέδρου κ Αποστόλη Τσακάλη και των μελών Φραδέλο Κώστα (τεχνικός διευθυντής), Αποστόλη Μπαλατσούρα.
Οφείλω δε να ευχαριστήσω για την Αμέριστη εμπιστοσύνη που μου έδειξαν στο πρόσωπο μου και την ΑΡΩΓΗ που μου προσέφεραν.
Ακόμα θέλω να ευχαριστήσω τους ΑΞΙΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΟΥ Αναστάσιο Ριζά (βοηθός προπονητή) , Θεράπο Κώστα(προπονητή τερματοφυλάκων), Τσέλιο Σπύρο (γιατρό αγώνα), Γιαννίου Δημήτρη έφορο ομάδας. Καθώς και τους ποδοσφαιριστές που είχα την τιμή να συνεργαστώ αυτό το διάστημα .
Εύχομαι ακόμα καλή σταδιοδρομία στους νεαρούς ποδοσφαιριστές των Ακαδημιών!!!
ΤΕΛΟΣ το σωματείο του Α.Ο.ΠΑΛΑΙΡΟΥ με τον κόσμο που διαθέτει ,οφείλει να αποτελεί μια ανταγωνιστική ομάδα στην Α.ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ/ΛΕΥΚΑΔΑΣ ,

Εύχομαι καλή συνέχεια στην ομάδα

ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ
google page rank