Δευτέρα 18 Μαρτίου 2019

Πάλαιρος: Ο Αχιλλέας Ρούφης με το Συνδυασμό "ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΛΙΤΩΝ" και το Γιώργο Αποστολάκη

Κατά καιρούς έχω εκφράσει το ενδιαφέρον μου και τον προσανατολισμό μου στην τοπική αυτοδιοίκηση καθώς και την άποψη μου για το σχέδιο Κλεισθένη το οποίο θεωρώ πρόκληση ως προς τις δυνατότητες που παρέχει στις τοπικές κοινωνίες να χειριστούν μόνες τους θέματα που τις αφορούν, να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν τις υποδομές και τα έργα που έχει ανάγκη η κάθε περιοχή,να δώσουν ανάπτυξη και προοπτική στον τόπο τους.

Στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές δηλώνω δημόσια παρών για το αξίωμα του τοπικού συμβούλου Παλαίρου στο ψηφοδέλτιο του σχηματισμού "ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΛΙΤΩΝ" με επικεφαλής τον υποψήφιο Δήμαρχο κ. Γιώργο Αποστολάκη.
Στόχος μου είναι να δώσω ένα κινηματικό χαρακτήρα ώστε,να απελευθερωθούν οι υγιείς δυνάμεις της κοινωνίας και να συνεργαστώ με ανθρώπους ικανούς,έμπειρους, ανιδιοτελείς, με όρεξη να προσφέρουν στον τόπο μας...
Και τέτοιοι υπάρχουν πολλοί!
Άλλωστε, τη ζωή τη διαμορφώνουν εκείνοι που συμμετέχουν. Πρέπει η γενιά μας να δώσει τη μάχη για ένα νέο όραμα απαλλάσσοντας την από τη στασιμότητα και τη μιζέρια.
Έλα να δώσεις τη μάχη του αύριο μαζί μας..
Αχιλλέας Ρούφης 
Υποψήφιος τοπικός σύμβουλος Παλαίρου
google page rank